A legendás együttes 2025. július 4-én, a soproni Lővérekben megrendezett SopronFesten ad koncertet.
Milliókat utalt át egy netes csalónak egy magyar családanya, miután azt hitte, hogy az angol sztárral, Martin Freemannel beszélget hónapok óta. A csaló végül 5 millió forinttal károsította meg a nőt – számolt be az RTL.
Több mint ötmillió forinttal károsított meg egy bűnöző egy magyar családanyát, aki azt hitte, hogy Martin Freeman vette fel vele a kapcsolatot a Facebookon keresztül. A férfi azt hazudta neki, hogy befagyasztották a számláit, így pénzre van szüksége. A nő végül a jegygyűrűjét leszámítva minden ékszerét eladta és a házassága is tönkrement, mire rájött egy csalóval van dolga.
A nő még 2020 tavaszán posztolt egy, a színész arcéval és nevével fémjelzett Facebook-oldalra, ami után a „sztár” felvette vele a kapcsolatot. Csilla ezt teljesen normálisnak gondolta, hiszen szerinte a világsztár amúgy is szereti tartani a kapcsolatot a rajongóival, ráadásul angolul írt neki, így ez se keltett benne gyanút.
Végül elkezdtek chatelni, ahol a férfi szerelmet vallott neki, a nő pedig örömmel viszonozta azt. Később pedig nemcsak érzelmi, de pénzügyi függőség is kialakult közöttük. A férfi elhitette Csillával, hogy befagyasztották a dollár millióit, ezért szüksége van a nő pénzére. Ő pedig boldogan utalt neki, hiszen meggyőződése volt, hogy ez az összeg a pénz visszaszerzésére kell, ráadásul félt, hogy elveszíti szerelmét. Éppen ezért a jegygyűrűjét leszámítva minden ékszerét eladta és egy másfél milliós kölcsönt is felvett, hogy tudjon pénzt adni a bűnözőnek.
Végül rájött, hogy átverték és feljelentést tett. Ennek ellenére viszont nem szeretné, hogy lecsukják a férfit, ő csak a pénzét szeretné visszakapni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








