Az újdonság a jó marketing alapja és a hosszú, a fogyasztókat minden fázisba bevonó stratégia a a siker kulcsa – véli a szakember.

Formabontó kaparósokkal bővíti sorsjegy portfólióját a nemzeti lottótársaság, megérkezett az év első sorsjegycsaládja, a NEON. Ezekkel a szórakoztató, modernebb megjelenésű, esti, éjjeli programokat megidéző sorsjegyekkel nem csupán a már meglévő játékosoknak, hanem a fiatalabb korosztálynak is kedvez a Szerencsejáték Zrt. Az új NEON sorsjegyekkel – a kaparós árától függően – akár 75 millió forintot is lehet nyerni.
Három formában és színben, három árkategóriában, valamint három különböző főnyereménnyel várja a szerencsevadászokat a nemzeti lottótársaság legújabb sorsjegycsaládja. Az 500 forintos neon rózsaszín, az 1.000 forintos neon zöld, a 2.000 forintos pedig neon kék színű. A főjátékot mindhárom kaparós esetében az nyeri, aki 4 azonos szimbólumot talál valamelyik oszlopban vagy sorban a kaparófelület alatt. Az élményt további, egyszerűbb játékok és bónuszjátékok fokozzák. Az új NEON sorsjegyekkel – az árától függően – 25, 50, vagy akár 75 millió forintot is lehet nyerni.
A Szerencsejáték Zrt. termékportfóliójában 2022-ben is taroltak a sorsjegyek. A nemzeti lottótársaságnál az 500 forintos árkategóriából fogy a legtöbb, csak tavaly közel 70 millió kaparóst vásároltak belőle. A legnagyobb kiugrást azonban a 2000 forintos kategória hozta tavaly, 2021-hez viszonyítva 26%-kal többet vásároltak belőle a játékosok.
A Szerencsejáték Zrt. felmérése szerint szélesedik a vállalat vásárlóköre, a kutatásból pedig az is kiderült a 30 év alattiak számára a sorsjegyek a legvonzóbbak a nemzeti lottótársaság játékai közül. A 2023-as év első sorsjegycsaládjának megjelenését éppen ezért a fiatalok vidám, vibráló stílusa ihlette.

Folytatódik a Fekete Vonat botránya: keményen felkérdezték L. L. Juniort a veszteséges koncert miatt
Beat a zenésztársát vádolja azzal, hogy anyagi bukás lett a Fekete Vonat januári koncertje. Mint mondta, 300 forint van a zsebében, miközben L. L. Juniornak...
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Olyan helyre szerelhetnek napelemet, amit mindenki ismer, de senki sem gondolt eddig rá
- Katalán talány: Messi visszatér netán
- Aljakszandr Lukasenka: a NATO meg akarja támadni Fehéroroszországot
- Lezuhant egy kisrepülőgép Horvátországban, ketten meghaltak
- Gödi választás: az olimpiai bajnok elhárította a Fideszt, a párt azonban nem bánja ezt
- Mostantól korlátozza a tárhelyünket a Google Drive
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


