Aggodalmát fejezte ki az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) csütörtökön a H5N1 típusú madárinfluenza új variánsai okozta egyre növekvő fertőzésszám miatt.
Az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) több mint nyolcmilliárd eurós bevételkieséssel számol a koronavírus-járvány által sújtott, 2019-től 2021-ig tartó időszakra az élvonalbeli és az alsóbb osztályú nemzeti bajnokságokat illetően.
Az UEFA legutóbbi jelentéséből kiderül, hogy a kontinens elsőosztályú versenysorozatai esetében 7,2 milliárd, míg az alacsonyabb osztályú bajnokságoknál 1,5 milliárd eurós bevételkiesésre lehet számítani.
A belépőjegyek értékesítésének hiánya önmagában négymilliárd eurós mínuszt jelentett, a "szponzorációs és kereskedelmi bevételek" mértéke pedig az UEFA számításai szerint 2,7 milliárd euróval csökkent.
Tavaly nyáron az átigazolásokra fordított összeg 39 százalékkal volt kevesebb a 2019-eshez képest, míg az idén januári átigazolási időszakban a 2020-assal összevetve 56 százalékkal csökkent az az összeg, amelyet az egyesületek új játékosok szerződtetésére kifizettek.
A jelentés szerint az elmúlt év eleje óta 24 ország 15 első- és 37 másodosztályú klubja került olyan súlyos pénzügyi válságba, hogy nem tudta folytatni a bajnokságot, vagy csődeljárással kellett szembenéznie. Az eddigi legrosszabb évben, 2011-ben 34 ilyen egyesületről tudott az UEFA.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.