A Nissan Motor jelentős, 14,5%-os csökkentéssel módosította éves működési nyereség-előrejelzését.
Rengeteg nagycsaládos volt kíváncsi hétvégén a 2,5 millió forintos támogatással megvásárolható, legalább 7 üléses autókat bemutató rendezvényre. Összesen 13 márka képviseltette magát a Vasúttörténeti Park területén - a Pénzcentrum is kilátogatott az eseményre.
A kormányfő februárban hozta nyilvánosságra 7 pontos családpolitikai akciótervét, melynek egyik eleme, hogy elindul a nagycsaládosok autóvásárlási programja: a legalább 3 gyermekes családoknak 2,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást adnak. A támogatás mértéke az autó árának legfeljebb 50 százalékát teheti ki, és ezt nem utólag térítik vissza, hanem már ennyivel kevesebbet kell eleve kifizetni.
A bejelentést követően egyből felélénkült a magyar autópiac, a Portfolio azonnal összeszedte az autóvásárláson gondolkodó, ingyenmilliókra pályázó nagycsaládosok lehetőségeit egy folyamatosan bővülő listában.
Autósimogató
A Nagycsaládosok Országos Egyesülete pedig szombaton és vasárnap 7+üléses Hétvége elnevezésű rendezvénye keretében mutatta be 13 autómárka hét- vagy többszemélyes családi autóját a Vasúttörténeti Parkban.
Az eseményre természetesen a Pénzcentrum is kilátogatott, és az ott kiállító márkák képviselőitől megtudtuk, hogy elképesztő az érdeklődés: a nem túl kellemes idő ellenére, rengetegen voltak kíváncsiak a kiállított autókra szombaton és vasárnap is, a legtöbben gyerekekkel együtt érkeztek. Persze várható volt, hogy nagy lesz az érdeklődés, hiszen előzetesen csaknem 10 ezren regisztráltak az eseményre, ahol részletesebb információkat is kaphattak a nagycsaládosok, illetve hiteltanácsadást is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml