Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Így verhetnek át rengeteg magyar lakástulajt a vízóracserével: csúnyán rafizetnek erre a hibára
Visszaéltek a Fővárosi Vízművek nevével: egy a társasággal nem szerződött vállalkozás a fogyasztókat megtévesztve a cég minősített partnereként hirdette magát, és lakás-mellékvízmérők cseréjéhez ajánlotta szolgáltatásait - közölte a szolgáltató szerdán. A közleményben a Fővárosi Vízművek óvatosságra inti ügyfeleit és azt kéri: ellenőrizzék a társaság honlapján, hogy valóban szerződött partnerrel vették-e fel a kapcsolatot.
Utaltak arra, hogy rekordszámú, több mint 130 ezer lakás-mellékvízmérő hitelesítése jár le idén a szolgáltatási területükön, és mivel ezek a 8 évre hitelesített mérők a fogyasztók tulajdonában vannak, a cseréjükről is nekik kell gondoskodniuk. Ennek legegyszerűbb módja, ha a munkát a társaság valamely szerződött partnerétől rendelik meg, hiszen ők a mellékmérő cseréjének teljes munkafolyamatát elvégzik, beleértve az üzembe helyezést (plombálást) is.
Nemrég azonban a társaság tudomására jutott, hogy - a fogyasztókat megtévesztve - egy vele nem szerződött vállalkozó a Fővárosi Vízművek minősített partnereként hirdette magát, miközben nem tájékoztatta a megrendelőket a cserefolyamat teljes költségéről, így arról, hogy a mérőcserét követő plombálást már a Fővárosi Vízművektől külön kell megrendelni, ennek díja pedig ebben az esetben az ügyfelet terheli - írták.
A Fővárosi Vízművek ezért arra kéri ügyfeleit, hogy ha egy szakember a társaság szerződött partnereként hirdeti magát, győződjenek meg arról, hogy valóban szerepel-e minősített vállalkozóinak listáján. Fontosnak nevezték azt is, hogy az idén lejáró mellékvízmérők december 31-ig hitelesek, ahogy közeledik az év vége, úgy fogynak egyre gyorsabban a társaság és szerződött partnerei szabad időpontjai. A Fővárosi Vízművek ezért arra biztatja fogyasztóit, mielőbb gondoskodjanak a mérőcseréről, hogy az egészen biztosan még az idén megtörténhessen.
A visszaélésre vonatkozó panaszbejelentések kivizsgálását a társaság saját hatáskörében megkezdte - áll a közleményben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








