Az Otthon Start Program jelentősen átrajzolja a hazai lakáspiac hagyományos árviszonyait, különösen a panellakások és az új építésű ingatlanok között.
Csendrendelet helyett mintaprojektet indított a józsefvárosi önkormányzat a nyári időszakban megnövekedett zaj és szemét ellen.
A főváros VIII. kerületének pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a megnövekedett vendégforgalom nagyobb zajjal is jár, ami zavarja a lakosságot. Ennek megoldására a városrész képviselő-testülete úgy döntött, hogy Józsefváros legfrekventáltabb részén, a Palotanegyedben május 1-jétől október 6-ig, minden szerda, csütörtök, péntek és szombat este 10 órától másnap reggel 6 óráig egy közterület-felügyelő és egy rendőr közösen felügyeli a rendet a vendéglátóhelyek környékén, különösen a Mikszáth téren és a Krúdy Gyula utcában.
A tájékoztatás szerint annak érdekében, hogy a lakosok semmit ne vegyenek észre az éjszakai szórakozásból, reggel 6 és 8 óra között intenzívebben a takarítanak.
Az önkormányzat a feladatokra hárommillió forintot különített el, s ha az akció beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor az egész kerületben bevezetik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








