A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei 2,5 millió forint bírságot szabtak ki egy bolgár furgon sofőrjére.
A vagyonosodási vizsgálatok száma 2007 óta 11 ezerről évi mintegy kétezerre csökkent, de az egy megállapításra jutó nettó adókülönbözet 5,5 millióról 20 millióra nőtt - írja a Világgazdaság.
2007 óta 178,5 milliárd forint adókülönbözetet tárt fel az adóhatóság a vagyonosodási eljárásokban, amelyekből 2007 óta csaknem 20 ezret zártak le. Jelenleg 315 vagyonosodási vizsgálat folyik a NAV-nál.
A hatóság adatai azt mutatják, hogy a vizsgálatok egyre hatékonyabbak. Az idén az ellenőrzésre kiválasztottak 87 százalékánál tártak fel adóhiányt a NAV szakemberei, és az utóbbi években is rendre 80 százalék körüli arányt ért el a hatóság e tekintetben. A bíróság előtt megtámadott határozatok rendre több mint 60 százalékában a bíróság a NAV-nak adott igazat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








