A mesterkélt kedvesség átlátszó, és hosszú távon bizalmatlanságot szül.
Félmilliárd forintos jegybevételt ért el az LGT a múlt hét végén. Az együttes háromszor is megtöltötte a Papp László Sportarénát. A Blikk becslése szerint nagyjából 200 millió forint marad az együttesnél, ennek nagy részét a zenekarvezető Presser Gábor teheti zsebre.
Elképesztő rekordot állított fel az LGT a múlt hét végén: az együttes egymást követő három napon megtöltötte a Papp László Budapest Sportarénát. Csak a jegyárakból nagyjából 500 millió forint folyt be. A Blikk információja szerint az MVM 10 millió forinttal támogatta a koncerteket, ami fedezte a technikai költségeket. Legfeljebb 40-40 millió forintba került a reklám, illetve a jegyirodák haszna, de a dalszerzői jogvédő iroda és az egy hónapos próbafolyamatnak helyet adó kultúrház is kapott legalább egymilliót.
A fennmaradó nagyjából 420 milliós összegből legfeljebb kétmilliót fizethettek ki a hat háttérzenész és a többi alkalmi közreműködő részére. A Blikk úgy kalkulál, hogy az első buliért 50 millió forintot kért a zenekar, amiből 20 milliót kapott Presser Gábor, s 10-10 milliót az együttes többi tagja, Karácsony János, Somló Tamás és Solti János tehetett zsebre. A második és a harmadik koncert meghirdetése előtt már százalékokról is egyeztethettek. Ez ugyan üzleti titok, de a Blikk megengedte magának a találgatást. A bulvárlap meglátása szerint a 420 millióból legalább 200 millió a zenekarnál maradt, aminek nagy része Presser Gábort gazdagította.

Életveszélyes munkahelyek Magyarországon: itt történik a legtöbb baleset, egyre aggasztóbb a helyzet
Tavaly 75 ember halt meg munkahelyi balesetben, ez 20 százalékos növekedés - olvasható a MASZSZ közleményében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


