Ha te is fogyasztod, vásárlod ezeket a világszerte ismert termékeket, töltsd ki a Pénzcentrum gazdasági kvízét és teszteld, mit tudsz a világ legsikeresebb multinacionális vállalatairól!
Tiger Woods, a világ legismertebb golfozója komoly bajban van: eltitkolt barátnőinek száma nagyjából naponta nő, neje már elköltözött a családi otthonból, a világsajtó megállás nélkül a sztár magánéletén csámcsog. Most azonban egyik szponzora is kihátrál mögüle.
Tiger Woods-ot ugyanis évek óta támogatta a Gatorade sportital. A Pepsi által forgalmazott szénsavmentes üdítő csökkenti a szervezetben sportolás közben kialakuló víz-, só- és szénhidráthiányt.

A hírek szerint egyértelmű, hogy a világsztár szponzorációja zűrös magánélete miatt nem folytatódik, igaz, a vállat közleménye szerint már hónapok óta eldöntött tény, hogy befagyasztják az együttműködést Woods-szal. A PepsiCo szerint a golfozó egyszerűen nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, azaz reklámszereplése nem növelte az eladásokat az elvárt mértékben.
Ide menekült Woods neje: Így néz ki egy megcsalt celebfeleség rejtekhelye
A sztár ugyanakkor több más világcégnek is a reklámarca: támogatói között szerepel a Nike, az American Express, a Tag Heuer óragyártó, és a Gillette is. Népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy nevével még gyermekjátékokat is el lehet(ett) adni.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az egyelőre nem tudható, hogy a Woods mögött álló világcégek megszakítják-e az együttműködést a világ leggazdagabb sportolójával, de szakértők szerint a sztár botrányai egyértelműen hatással lehetnek a vele reklámozott termékek eladására.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


