A nyolcvanas évek egyik legnagyobb popsztárja, MC Hammer betársult a Cash4Gold névre hallgató, arany felvásárlással foglalkozó vállalatba.
Eredeti nevén Stanley Kirk Burrell, alias MC Hammer, a "You can't touch this" című számmal elhíresült rapper korábban számos Cash4Gold reklámban szerepelt, most azonban már cégtársként is arcát adja az USA-ban különösen sikeres, de év eleje óta már Nagy-Britanniában is tevékenykedő céghez.
A cég egy egészen új szolgáltatási formát vezetett be az amerikai piacon két évvel ezelőtt, ugyanis lakosságtól vásárol fel ékszereket, elsősorban aranyat, de ezüstöt illetve platinát is, amit aztán beolvaszt, mindezt azonban online módon, ahol szállításra postai úton kerül sor. A megunt, vagy hibás, eltört aranyat tehát csak fel kell adni a postán, a cég becsüsei megállapítják, hogy mennyit ér, és csekken már küldik is a pénzt.
2007-es alapítás óta már több mint 800 ezren vették igénybe Cash4Gold szolgáltatását. Jelenleg 300 főt alkalmaznak, és naponta több mint 1700 uncia (közel 50 kg) aranyat vesznek át ügyfelektől, akiknek 94 százaléka el is fogadja a cserébe felajánlott összeget (a maradék visszakapja az aranyat).
Ez a szolgáltatás elsősorban azoknak jelent üzleti lehetőséget, akik nem különösebben szép, vagy gondosan megmunkált ékszertől akarnak megszabadulni, hiszen azt inkább egy ékszerésznek érdemes eladni, aki a megmunkálást is értékeli. A Cash4Gold ezzel szemben minden átvette nemesfémet beolvaszt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni