Csökkentette lakáshitelének kamatát hazánk egyik legnagyobb bankja. Ezzel a pénzintézet ajánlata már bizonyos ügyfélkör számára kiemelkedően vonzóvá vált.
A magyar üzletláncokban és akciós újságjaiban is találkozhatunk hamarosan a jegybank pénzügyi termékekről szóló tájékoztatásaival. Az együttműködés célja, hogy az aktuális pénzügyi trendekkel kapcsolatos tájékoztatás magyarok széles köréhez juthasson el.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) együttműködési megállapodást kötött a magyar élelmiszerláncokkal, ennek keretein belül:
- A boltokban tájékoztató füzeteket helyeznek el,
- Az akciós újságokban a pénzügyi termékekről nyújtanak tájékoztatást és
- A boltok weblapjain is nyújtanak pénzügyi tájékoztatást ezentúl.
A tájékoztatók szezonálisan az éppen aktuális égető pénzügyi termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolására törekednek:
- hamarosan a húsvéttel kapcsolatos tájékoztatással találkozhatunk, majd
- az utazási kérdések (utasbiztosítás) kaphatunk ismereteket, később
- az iskolakezdés kerül a középpontba, majd
- a karácsonnyal kapcsolatos kérdésekről tájékozódhatunk.
Miért van erre szükség?
Az OECD országok között Magyarország az utolsó harmadba került a pénzügyi tudatossági felmérésen, vagyis nem állunk túl jól a tudatosság szempontjából. A kereskedelmi láncokon keresztül viszont a pénzügyi tudatosság jelentősen növelhető, hiszen ezek mindennapi kapcsolatban vannak a magyar családokkal. Ezzel összesen várhatóan 4-5 millió fogyasztót érhetnek el.
A Pénzcentrum hétről hétre összegyűjti az akciós újságokat, az aktuális ajánlatokért kattints IDE!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Érekes kérdés, hogy a készülő áruházlánci törvény hogyan befolyásolhatja a jegybanki fogyasztói információk terjesztését, ezzel kapcsolatban részletes információt most nem adtak a Pénzcentrum kérdésére. A láncok akciós újságainak terjesztését ugyanis jelentősen visszavetheti a reklámra költhető összegek korlátozása, ezzel pedig az MNB üzenetei is nehezebben juthatnak el a fogyasztókhoz.
Lesújtó számok: a magyarok harmada jön csak ki a fizetéséből, sokan hitelből húzzák ki a hónap végét
A lakosság 9 százaléka venne fel hitelt a következő 1 évben, a nem lakáscélú hitel tervezett összege 1,1 millió forint.
Kevesek kiváltsága lesz az 5%-os lakáshitel? Minden banki ügyfélnek fájhat a kormány új THM-plafonja
Nem túlzottan új, de új formában tálalt ötlettel segítené a kormány, hogy még többen juthassanak lakáshitelhez.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A legeltetés szó hallatán mindenkinek többnyire az alföldi legeltetés, a puszta, a Hortobágy jut eszébe, nem pedig a Balaton, vagy az erdős-fás-dombos vidékek.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
-
Milliók múlhatnak egyetlen telefonhíváson: érdemes nagyon figyelni
Folytatjuk adatbiztonságról szóló cikksorozatunkat.
-
Hogyan lehet egyszerre impozáns és hatékony egy otthon? (x)
A 21. század otthona egyszerre kényelmes, lenyűgöző és energiahatékony. De hogyan érjük el, hogy a dizájn, a komfort és az energiaspórolás szempontjai is érvényesüljenek?
-
Ismét a Rossmann lett a Legjobb Munkahely (x)
A Rossmann Magyarország második alkalommal nyerte el a Kincentric által végzett munkavállalói elégedettségi felmérés alapján a Legjobb Munkahely címet.