Charlie Kirk özvegye nyíltan támogatásáról biztosította J. D. Vance alelnök jövőbeli elnöki ambícióit.
Az év eleje óta töretlenül emelkedik az arany ára és a Brexit népszavazás hatásaként új csúcsokat döntöget. A piaci bizonytalanság közepette sokan fektetnek aranyba és azt is megmutatjuk, hogy miért.
Az elmúlt napokban szinte minden arról szólt a gazdaságban, hogy a brit nyugdíjasok nem nyugodtak bele, hogy életükben már csak olyan dolgokról dönthetnek, hogy öregek otthonába költöznek vagy inkább otthoni ápolást kérnek, és két kör bingó között kiléptették az Egyesült Királyságot az Európai Unióból. A Brexit egyik hatása, hogy most nagyon rossz döntés lehet zaciba adni a családi aranyat.
A piacokon jelenleg elég nagy a fejetlenség, mivel a múlt heti brit népszavazás eredménye több kérdést vetett fel, mint amennyit megválaszolt.
Ilyen időszakban a nemesfémek könnyen menekülőtermékké válnak és sokan inkább ezekbe az értékekbe fektetik a pénzüket, semmint a kockázatosabb részvényekbe vagy kötvényekbe. Csak idén, 25%-ot erősödött az arany, és 30%-ot az ezüst ára. A Brexit ráadásul megfejelte ezt a folyamatot, így a koppenhágai Saxo Bank elemzője, Ole Sloth Hansen szerint az arany ára középtávon elérheti az 1 400 dolláros unciánkénti árat.
Megkerestük a BÁV-ot is azzal kapcsolatban, hogy a Brexit miatti aranyár emelkedés okozott-e már érzékelhető ügyfélszám növekedést az üzleteikben, de kérdésünkre egyelőre nem kaptunk választ.
Nagy Viktor, a Portfolio szakértője a Pénzcentrumnak elmondta:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ha tehát te elhúzódó zavarra számítasz a piacokon és ezért aranyba szeretnéd fektetni a pénzedet, akkor két lehetőséged van. Egyfelől vásárolhatsz befektetési aranyat különböző méretekben és tisztaságban, a másik lehetőséged pedig, hogy értékpapír formájában veszel aranyat a tőzsdén, melyet számtalan program segítségével megtehetsz, akár online is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








