Mérsékelt hangulatromlás volt tegnap este az amerikai részvénypiacokon és a ma hajnali ázsiai kereskedésben sem változott az irány, a forint azonban tegnap este óta érdemben nem mozdult a főbb devizákkal szemben. Az euró ellenében tehát továbbra is kéthetes mélypontja körül ingadozik. Ma elsősorban hangulati alapú kereskedésre lehet számítani, mivel sem hazánkban, sem külföldön nem jelenik meg fontosabb makroadat, illetve nem kerül sor fontosabb eseményre.
Az elmúlt hetek tapasztalatával ellentétben tegnap amellett is gyengült a forint, hogy közben a nap első felében külföldön még egyértelműen jó volt a hangulat, igaz nem beszélhetünk nagyobb forintgyengülésről és a cseh korona, illetve a lengyel zloty is veszített értékéből azt új hónap (illetve egyes hedge fundok számára az új pénzügyi év) első napján. Ma reggel továbbra is 282,5-283 között ingadozik a forint az euróval szemben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







