A Groovehouse énekesnője, Judy és barátja nagy lépésre szánta el magát. A pár hitelt készül felvenni, ugyanis eddig nem sikerült annyi pénzt megspórolniuk, ami elég lenne egy családi házra.
A nagy sikerű formáció női tagja és párja, Balázs szilveszter éjszakáján fogadta meg, hogy közös otthont teremtenek maguknak - adta hírül a Blikk. A párnak azóta lakásnézegetéssel, hirdetések böngészésével, és a hitelkonstrukció kiválasztásával telnek napjai.
"Nagyon szeretünk ebben az albérletben lakni, ahol most vagyunk, de már jó lenne egy saját lakásba fektetni a pénzünket" - magyarázta a lapnak Judy a döntésük okát.
A pár több mint két éve van együtt. A baj csak az, hogy ennyi idő alatt nem sikerült előteremteniük azt a pénzt, amiből megvásárolhatnák az álomotthont. Judy mindenképp a főváros zajától távol, vidéken, nyugalomban szeretne élni. Kertre és egy kandallóra vágyik. Azonban az énekesnő elmondása szerint vágyaik megvalósításához mindenképp hitelt kell felvenniük.
"Intézem a hitelkérelmet, mert annyi pénzt nem sikerült összeénekelnem, hogy kifizethessem a házat. Sokkal fontosabb az esküvőnél, hogy végre legyen igazi otthonunk, és szerintem egy hitel szorosabb kötelék két ember között, mint a házasság" - véli az énekesnő, aki azt is elárulta, ha meglesz a közös otthon, szeretnének gyermeket is vállalni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








