2010-ben erősíti kommunikációs aktivitását a magyarországi hitelezési piac egyik feltörekvő szereplője, a francia hátterű Cofidis. Az 1982-ben alapított pénzintézet jelenleg Európa 9 országában van jelen, Magyarországon 2005 óta rendelkezik képviselettel. Az elmúlt évek munkájára alapozva és a piac új kihívásaira reagálva idén kommunikációs tevékenységük fokozása mellett döntöttek, s ehhez régi partnereik mellett idén már PR ügynökséget is bevonnak.
A Cofidis élénkülő marketing aktivitásának legutóbbi kezdeményezése a Neo FM-re költözött Bumeráng Mosolyturnéjához való csatlakozás volt. A Cofidis az ország 9 helyszínére kísérte el a Bumeráng stábját, a hallgatók, járókelők játszhattak a Cofidis szerencsekerekével, a Bumeráng-Cofidis közös játékban pedig celebek "hitelképességét" mérték fel, ahol naponta 30 000 Ft-ot lehetett nyerni a Cofidis jóvoltából. Közel 3500 hallgató pörgetett a két hét alatt a Cofidis szerencsekerekével, a rendezvényekről képek találhatók a www.bumerang.hu oldalon. Májusban a Nemzeti Vágta vidéki előfutamaihoz csatlakozik a vállalat 6 helyszínen, hogy az egyébként jól működő "távkapcsolat" mellett személyesen is megmutatkozzon a fogyasztók előtt.
Holló Bence, a Cofidis ügyvezető igazgatója elmondta: "A Mosolyturné szponzorációja volt az első az idei aktivitások sorában. Kimondottan sikeresnek tartom ezt a megjelenési formát, ahol közvetlenül találkozunk a fogyasztókkal. Mivel az ügyintézés nagy része nálunk telefonon történik, fontos hogy feloldjuk a távolságot az ügyfeleinkkel, elérhetőbbek legyünk. A Nemzeti Vágta szintén ebbe a koncepcióba illik, és hogy a sportnál maradjunk, ezt követi 2 hónap múlva a Tour de France, ahol a Cofidis már évek óta rendelkezik egy saját kerékpárcsapattal. A magyarországi érdeklődők tőlünk értesülhetnek majd a legfrissebb hírekről és egyéb kulisszatitkokról."
A 2005 óta Magyarországon is jelen levő Cofidis nemzetközi üzleti modelljét meghonosítva hazánkban forint alapú rulírozó hitelt nyújt telefonon és interneten jelentkező ügyfeleinek. A Magyarországon még kevéssé ismert rulírozó hitel egyfajta megújuló, újratöltődő hitelkeretet jelent, azaz az ügyfél által már visszatörlesztett tőkeösszeg ismételten lehívható, mindez kötöttségek és rejtett díjak nélkül.
A Cofidis-től 100.000 - 500.000 forint közötti összeg igényelhető 45-46 hónapnyi futamidőre, 31-39,01%-os THM mellett, a hitel bármikor előtörleszthető majd újra felvehető. Lehetőség van arra is, hogy a megítélt hitelkeretnek csak egy részét vegyék fel az ügyfelek, a fennmaradó részt pedig akkor, amikor szükségük lesz rá. A Cofidis a távértékesítéses hitel specialistájaként elsősorban telefonon tartja ügyfeleivel a kapcsolatot, ezzel is csökkentve a működési költséget, ezáltal az ügyfelekre hárítandó költségeket is: a kommunikáció főleg telefonon, a folyósítás átutalással történik.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A vállalat ügynökségi együttműködő partnerei 2010-ben (kreatív ügynökség: Benedict&Helfer, rendezvényszervező ügynökség: Coppia Vincente, médiavásárló: Universal McCann, PR: Weber Shandwick).
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre