Nyíregyházán az elmúlt években több hosszú ideje működő étterem, kávézó és vendéglátóegység kényszerült végleg bezárni, ezzel jelentős átalakulást hozva a város vendéglátási térképén.
Nagyszombaton elindult a Bahart első hajója, kezdetét vette a 177. hajózási szezon. Legalább olyan jó évet szeretne zárni 2023-ban a Balatoni Hajózási Zrt., mint amilyen a tavalyi év volt a cég számára. Ezért számos újítást, menetrendi változtatást, több programújdonságot vezetett be és tervez a későbbiekben, írja az infostart.hu.
Az igényekre reagálva idén már tavasszal több programhajót indít a Bahart, és ahol lehet, mintegy 20 százalékkal növeli azok kapacitását a társaság – sűrűbben és nagyobb hajókkal indulnak például majd a nyári bulihajók és a gyerekprogramok is. Néhány járat hamarabb indul el tavasszal, mint a korábbi években, a főszezonban pedig sűrítik a hajóindításokat a legnépszerűbb útvonalakon. A büfékínálatukban helyi partnerek borai, kézműves sörei szerepelnek, ami jó döntésnek bizonyult. Lesz a Balatoni Körrel egy Gasztrokomp rendezvény, megújul a gyereknapi hajó is – mondta el az InfoRádióban Veigl Gábor, a Balatoni Hajózási Zrt. vezérigazgatója.
A Bahart megújítja mind a tíz, általa üzemeltetett balatoni kikötőt, ezért egy ötéves programban mindegyiket sorra veszik.
Tavaly Balatonboglár, az idei évben Siófok, Szigliget, illetve Balatonfüred van soron. Ezekben a kikötőkben vizesblokkokat újítunk fel, mólókat cserélünk, wifi-szolgáltatást építetünk ki, úgyhogy számos kikötőben már idén is kézzelfogható jele lesz ezeknek a fejlesztéseknek
- sorolta.
Veigl Gábor elmondta: utasszámban, árbevételben, eredményességben folyamatosan erősödött a cég, amely szeretné az idén legalább a tavalyi sikert elérni. Összességében 2,1 millió utasuk volt 2022-ben, ez a minimális céljuk 2023-ra is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A jegyárakon minimális mértékben emeltek,
a vezérigazgató szerint ez az elvégzett hatékonyság-javításnak, fejlesztéseknek, illetve annak köszönhető, hogy az utasszám folyamatosan emelkedik. Tavaly óta online is lehet jegyeket venni, ez egyre népszerűbb az utasok körében. A lehetőség további népszerűsétésére kampányokat terveznek idén, így aki online vásárol, alkalmanként kedvezményes áron juthat majd jegyhez.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








