Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázatot jelentő hiányosságokat tapasztaltak egy Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyei vadfeldolgozó üzemben tartott ellenőrzésen a Nébih ellenőrei.
Jelentősen növelhetik a jövő évi inflációt az adóemelések. Az MNB szerint 2024-ben sem lehet majd elérni a 3 százalék alatti célt.
Jelentősen növelhetik a jövő évi inflációt az adóemelések az RTL Híradó riportja szerint. Az MNB igazgatója a közgazdászok vándorgyűlésén arról beszélt, hogy az intézkedések árát a vásárlóknak kell megfizetniük. A jegybank szerint ugyan novemberre 10 százalék alá csökkenhet az infláció, de az adóemelések miatt 2024-ben sem tudják majd a 3 százalékos célt elérni.
Csiki Gergely, a Portfolio lapigazgatója a riportban arról beszélt, 1100 milliárd forintnyi adóbevételi többletet várnak 2024-re a nyáron elfogadotzt adócsomag kereteiben. A GKI szerint a kereskedők eddig is a vásárlókkal fizettették meg a különadójukat, részben ezért is drágultak jobban az élelmiszerek Magyarországon, mint máshol.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








