Négy év börtönbüntetésre ítéltek egy dél-koreai nőt, aki Szon Heung-min labdarúgótól zsarolt ki pénzt hamis terhességre hivatkozva.
A Tesco elbukta azt a pert, amelyet Nagy-Britanniában kellett megvívnia a Lidl-el, miután a német diszkontlánc azt állította: a "clubcardos" logójuk megtévesztésig hasonlít a Lidl logójára - írja a Portfolio.
A Legfelsőbb Bíróság februári meghallgatását követően a bíróság most úgy döntött, hogy a Tesco Clubcard logóját a Lidl logójáról másolták - írja a Retail Gazette nyomán a portfolio. A Tescónak emiatt be kell fejeznie a logó használatát. Joanna Smith bíró azzal indokolta a döntést, hogy a Tesco kihasználta azt, hogy a Lidl sárga köre sok ember számára az alacsony árakat szimbolizálják. Szerinte a Tesco direkt, megtévesztő módon használta ezt a védjegyet.
A Lidl úgy érvelt, hogy ők védjegyeket vezettek be mind a szöveges, mind pedig a szöveg nélküli logókra. A Tesco szerint utóbbinak viszont nincs megkülönböztető képessége, és a szó nélküli védjegyek lajstromozására irányuló minden egyes bejelentés rosszhiszeműen történt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








