Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Borzalmas fizikai állapotban vannak a magyarok, a nyugdíjasok és a háztartásbeliek csaknem kétharmada soha nem mozogó a szabadban.
A magyaroknak kevesebb, mint fele mozog legalább heti rendszerességgel, ötöde dohányzik, a 75 évnél idősebb korosztálynak pedig csaknek a fele túlsúlyos – többek között ez is kiderül a KSH friss egészségügyi helyzetjelentéséből, melyet az RTL Híradó vizsgált meg alaposabban.
A riportból kiderül, hogy az Elhízástudományi Társaság szerint Európában nálunk van a második legtöbb elhízott férfi, világviszonylatban pedig szintén "előkelő helyen", a 24.-en állunk. Mozgás tekintetében a tanulók a legaktívabbak, nekik több mint a felük sportol legalább hetente. A nyugdíjasok és a háztartásbeliek azonban rendkívül rosszul csinálják: előbbiek 64, utóbbiak 64,5 százaléka mondta azt a KSH-nek, hogy ritkán, vagy soha nem mozog.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








