Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen...
A Pénzcentrum nemrégiben szúrta ki, hogy a németországi Lidl áruházakban a vásárlók meglepően olcsón juthatnak Covid gyorstesztekhez és FFP2-es maszkokhoz. Utánajártunk, hogy a diszkontlánc Magyarországon is tervezi-e a tesztek és a komolyabb védőmaszkok értékesítését.
Bár hazánkban a koronavírus-tesztelés a nyugat-európai trendekhez képest kevésbé vált a járványkezelés központi elemévé, azért a mai napig rengetegen tesztelik magukat egyénileg. Ennek pedig a magánrendelők felkeresésénél olcsóbb és egyszerűbb módja lehet az otthoni gyorsteszt.
Az egyetlen probléma, hogy a magyar patikákban ezek a tesztek igen drágák és gyakran hozzá sem férhetőek. Például a hazai gyógyszertárak széles köre által forgalmazott, a Biosynex által gyártott autotest Covid gyorsteszt 7-8 ezer forint közötti áron kapható, ráadásul a nagy fogyasztói igény miatt gyakori, hogy nem is mindenhol van készleten.
Ezzel szemben, mint az egy magyar tiktokos videójából kiderült, a Lidl németországi üzleteiben rendkívül olcsón lehet hozzájutni a gyorsteszthez, illetve az FFP2-es maszkokért is csak pár száz forintot kérnek.
A felvétel tanúsága szerint az antigén-gyorstesztek darabja 4 euró 95 cent, ami április 8-i hivatalos devizaárfolyamon számolva alig 1 715 forint, míg az FFP2-es maszkok darabja, épp akciósan csupán 77 centbe, azaz 270 forintba kerül.
A híren felbuzdulva megkerestük a magyarországi Lidlt, hogy megtudjuk, tervezik-e az FFP2-es maszkok és az antigén gyorstesztek hazai forgalmazását. A diszkontlánc az alábbi válaszokat adta.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Lidl Magyarország áruházaiban az FFP2-es védőmaszkok akciós jelleggel érhetőek el, legutóbb március közepén. Terveink szerint ezek a maszkok a későbbiekben újra elérhetőek lesznek majd. Az antigén gyorstesztek forgalmazására Magyarországon más jogszabályok vonatkoznak, így azokat vállalatunk nem értékesítheti.
Arra tehát lehet számítani, hogy az FFP2-es maszkok rövidesen visszakerülnek az üzletlánc polcaira, a gyorstesztek szélesebb körű hozzáférhetőségének viszont ezek szerint a hazai jogszabályi környezet az elsődleges gátja. A párezer forintos tesztek bolti beszerzéséről tehát egyelőre még le kell mondania a magyar lakosságnak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








