Álláskeresési járadék 2026: mennyi a munkanélküli segély összege 2026-ban, hogyan történik az álláskeresési járadék igénylése, milyen munkanélküli központot keressünk fel?
Másfélszeresére nőtt a munkaerőhiány az egészségügyben: a legkritikusabb területekről távoztak
Előzetes számítások szerint 5500 szakképzett dolgozó tűnt el hétfőn éjjel a magyar egészségügyből. A legtöbben éppen azokról a területekről távozhattak, ahol a legnagyobb terhelésnek voltak kitéve.
Kedden a Magyar Egészségügyi Szakdolgozói Kamara országos felmérést indított tagjai körében, hogy egyértelmű képet kapjanak. A Népszavának a köztestület elnöke, Balogh Zoltán úgy becsülte, hogy a távozók 70-75 százaléka, azaz mintegy 3500-4000-en lehetnek szakdolgozók.
Szerinte a legtöbben éppen azokról a területekről távozhattak, ahol a legnagyobb terhelésnek voltak kitéve, ilyen az intenzív-, a sürgősségi osztályok dolgozói, valamint az átirányítottak. Elvesztésük nagy érvágás azoknak is, akik maradtak, hiszen most az ő munkájukat is nekik kell ellátni.
(Fotó: MTI/Komka Péter)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








