Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
A Magyar Kórházszövetség elnöke szerint évi 400-500 milliárd forint hiányzik a magyar egészségügy finanszírozásából - írja a Népszava.
A lapnak adott interjúban Velkey György kifejtette, hogy a magyar egészségügy alulfinanszírozott, szerinte a közkiadásokból többet kellene erre a célra fordítani.
A kórházszövetség elnöke elmondta, hogy a ’90-es évek közepén Magyarország, Csehország, Szlovénia, Belgium, Nagy-Britannia és Svájc nagyjából egyforma arányban, a GDP-jük 5-6 százalékát költötte egészségügyre, akkor Magyarország az élmezőnyben volt a 6,1-es értékkel, mostanra ez 5 százalék alá került, miközben Csehország és Szlovénia a GDP 6,4-6,5 százalékéra, Svájc és Nagy-Britannia 7-8 százalékra növelte az egészségügyi kiadását.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








