Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
A Carinfo adatai alapján – az áprilisi jelentős növekedés után – 2025 májusában ismét nőtt a forgalomba helyezett személygépjárművek száma. A magyar piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértője elmondta, mi állhat a folyamatosan növekvő tendenciák hátterében.
A Carinfo legfrissebb adatai alapján 2025 májusában 10899 személygépjárművet állítottak forgalomba, ami 1367-tel több, mint 2024 áprilisában útnak indulhatott. Éves szinten is növekedés figyelhető meg, különösen 2023-hoz képest, hiszen akkor a január-május időszakot vizsgálva 7550-nel kevesebb frissen átadott autó gurult ki az utakra – 2024-gyel összevetve 1485 a különbség a friss adatok javára.
Csökkent a forgalomba került kishaszongépjárművek száma májusban 2024-hez képest (1868 lett, ami 13,2%-os csökkenésnek felel meg), és buszból (22), valamint nagyhaszongépjárműből (399) is kevesebbel találkozhatunk a hétköznapokban.
„Úgy tűnik a kedvező importőri finanszírozási konstrukciók és az akciós vételárak meghozták hatásukat, ugyanis idén már 14,3%-kal több, mintegy 10899 új autó került forgalomba májusban. Jelentős részét ennek a céges vásárlók teszik ki, akik flottáikat idén és tavaly kezdték újra cserélni, idénre viszont az árukészlet, az árazás és az általános piaci környezet is kedvezőnek tűnik ehhez"- tette hozzá Koralewsky Márk, a Használtautó.hu üzletágvezetője.
Ha az év teljes első negyedét vetjük össze a 2024-es adatokkal, azt láthatjuk, hogy 5,7%-kal nőtt a forgalomba helyezett személygépkocsik (54588) és 6,2%-kal csökkent a kishaszongépjárművek (9750) száma. Buszból 25,8%-kal, nagyhaszongépjárműből 18,5%-kal, motorkerékpárból pedig 10,6%-kal kevesebbet engedélyeztek közúti használatra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








