A presztízsberuházásként indult Üveggyár sorsa évek óta kérdéses volt, most végleg leáll az autógyártás Drezdában.
Két év alatt kétszeresére nőttek az árak a használt autók piacán - derült ki egy friss összegzésből.
A legnagyobb piaco szereplők egybehangzó véleméne szerint mintegy két év alatt megduplázódtak a használt autók árai Magyarországon - az összesítésre a Vezess.hu kérte meg őket. Az átlagos eladási ár 4,68 millió forintra emelkedett a legnagyobb hirdetőportálon: az egy évvel korábbi átlagár 3,98 millió forint volt, míg 2020-ban ennél is kevesebb, 2,78 millió.
Mindez azt jelenti, hogy aki 2-3 évvel ezelőtt vásárolt kocsit, és vigyázott is rá, az a jó állapotú, de időközben korosabb használt autóját a legtöbb esetben bőven a vételi ár felett adhatja most tovább - de az már egy más kérdés, mit vesz, mit tud venni belőle. A legtöbb esetben egyébként Opel cserélt gazdát, a dobogó második helyén a Wolkswagen, illetve a harmadikon a Suzuki állnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








