Az európai elektromobilitási átállás már a nagyüzemi iparosítás szakaszába lépett, a költséghatékonyság, a lokalizáció és az akkumulátorlogisztika kulcskérdéssé vált.
Két év alatt kétszeresére nőttek az árak a használt autók piacán - derült ki egy friss összegzésből.
A legnagyobb piaco szereplők egybehangzó véleméne szerint mintegy két év alatt megduplázódtak a használt autók árai Magyarországon - az összesítésre a Vezess.hu kérte meg őket. Az átlagos eladási ár 4,68 millió forintra emelkedett a legnagyobb hirdetőportálon: az egy évvel korábbi átlagár 3,98 millió forint volt, míg 2020-ban ennél is kevesebb, 2,78 millió.
Mindez azt jelenti, hogy aki 2-3 évvel ezelőtt vásárolt kocsit, és vigyázott is rá, az a jó állapotú, de időközben korosabb használt autóját a legtöbb esetben bőven a vételi ár felett adhatja most tovább - de az már egy más kérdés, mit vesz, mit tud venni belőle. A legtöbb esetben egyébként Opel cserélt gazdát, a dobogó második helyén a Wolkswagen, illetve a harmadikon a Suzuki állnak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








