Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Problémákba ütközhetnek azok, akik június végén szeretnének külföldről behozott autót honosítani és forgalomba helyezni, ugyanis a nagyobb forgalmú okmányirodákban elfogytak a jelenleg használt, három betű és három szám formátumú rendszámtáblák. Mivel az új, két betű, két betű, három szám rendszerű azonosítókat csak július elsejétől adják ki, az átmeneti időszakban nehézkessé válhat az igénylés.
Vannak olyan kereskedések, amelyek a honosításra váró autókra már egyesével vadásszák össze a rendszámokat azokból a kormányablakokból, ahol még egyáltalán tudnak adni - írja a Totalcar.
A problémát valószínűleg az okozza, hogy a régi formátumú rendszámtáblák gyártását ebben az utolsó időszakban már szűkre szabták, ezzel elkerülve, hogy végül meg kelljen semmisíteni a megmaradó darabokat. Viszont az új formátumú táblák kiadására július 1. előtt nincs lehetőség. Akkor sem, ha azok már megérkeztek a kormányablakokba, tehát elvileg rendelkezésre állnának, de az ügyfelek egyelőre nem juthatnak hozzá azokhoz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








