Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
A hét végén sok helyen nehéz volt kifizetni az új útdíjakat: az internetes eladás akadozott, egyes benzinkutak értékesítési rendszere pedig többször lefagyott. Egy baki miatt pedig máris módosult a fizetős szakaszok listája - írja a Népszabadság.
Bár országos "összeomlás" nem történt, a rohamtempóban átalakított és bevezetett útdíjrendszer első hétvégéje messze nem volt zökkenőmentes. Sok helyen akadozott a megyei matricák értékesítése és olykor a már megszokott, tíznapos, havi- és éves bérletek eladása is.
Másféle hibák is adódtak: Borsodban például elnézték az M3-as autópályát és Miskolcot összekötő M30-as városi elkerülő szakaszát. Mivel úgy vélték, hogy az út gyorsforgalminak számít, teljes hosszában fizetőssé tették. Később kiderült, az út utolsó etapját hivatalosan "főútként helyezték üzembe", így nem lehetett volna díjasítani.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








