Donald Trump aláírta azt a rendeletet, amely a John F. Kennedy, Robert F. Kennedy és Martin Luther King Jr. meggyilkolásával kapcsolatos akták nyilvánosságra hozatalát irányozza...
A McDonald's egyik legnépszerűbb menüje, a Snack Wrap hamarosan visszatér az amerikai éttermek kínálatába. A döntést Joe Erlinger, a vállalat amerikai elnöke jelentette be egy televíziós műsorban, válaszolva ezzel a rajongók évek óta tartó kéréseire. A pontos megjelenési dátum egyelőre nem ismert, de a bejelentés már önmagában is nagy örömet okozott a termék rajongóinak- írta meg a Business Insider.
A Snack Wrap, amely csirkét, szalátát és sajtot tartalmaz tortillába csomagolva, 2006-ban jelent meg először a McDonald's kínálatában. A termék gyorsan népszerűvé vált, olyannyira, hogy 2008-ban még Heidi Klum szupermodellt is felkérték a reklámkampányban való részvételre.
Annak ellenére, hogy a rajongók kedvelték, 2016-ban lekerült az országos étlapokról. Bár egyes franchise-tulajdonosok továbbra is kínálhatták, gyakran panaszkodtak arra, hogy túl időigényes az elkészítése. A Snack Wrap-et végül 2020-ban hivatalosan is megszüntették az Egyesült Államokban, a menü egyszerűsítésének részeként.
A termék visszahozatalát a rajongók évek óta tartó online petíciói is sürgették. Egy Change.org-on indított kezdeményezést több mint 18 000 ember írt alá. Joe Erlinger a Good Morning America című műsorban így nyilatkozott a Snack Wrap-ről: "Kultusza van. Rengeteg e-mailt kapok a postaládámba ezzel a termékkel kapcsolatban." A pontos megjelenési dátumot azonban nem árulta el, csupán annyit mondott: "Versenyjogi okokból nem fogom megmondani, hogy pontosan mikor, 2025-ben."
A bejelentés időzítése érdekes, hiszen nemrég egy E. coli járvány kitörése miatt csökkentek a McDonald's napi eladásai. Ian Borden pénzügyi igazgató a vállalat harmadik negyedéves eredménybeszámolóján elismerte: "Az élelmiszerbiztonsági incidensek kezdete óta láttuk, hogy a napi eladások és vendégszámok negatívak lettek."
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A CNN novemberben arról számolt be, hogy a gyorséttermi óriás 100 millió dollárt fektet be, hogy visszacsábítsa a vendégeket éttermeibe. Ebből 35 millió dollárt marketingre, míg 65 millió dollárt a járvány által leginkább érintett franchise partnerekre költenek.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Lakásbiztosítás: te mikor foglalkoztál vele utoljára?
Sokan nem tudják, hogy a lakásbiztosításuk pontosan milyen fedezetet is nyújt, vagy mi az ingatlanuk aktuális értéke.
-
Lakásbiztosítás: milyen kár ellen véded az otthonod?
A kutatásunkban arra keressük a választ, hogy az olvasóink pénzügyileg hogyan készülnek fel az ingatlanukat érintő káreseményre.