A tavalyi év vége kiemelten forgalmas volt a SZÉP kártyás költések szempontjából – decemberben az ételházhozszállítási szolgáltatásokra költöttek legtöbbet a kártyabirtokosok.
A 22. játékhéten valaki megnyerte az Ötöslottót, így elkelt minden idők második legnagyobb nyereménye, 5 049 127 895 forint. Nagy teher lesz ez a nyertesnek, jól meg kell majd fontolni, mihez kezd a pénzzel.
Ezen a héten eltalálták azt az 5 számot, ami rögtön a milliárdosok közé röpítette a szerencsés játékost:
18; 55; 56; 83; 90
A 22. heti nyereményekhez KATTINTS IDE!
A jelenlegi főnyeremény összege a tavalyi év 37. hete, azaz szeptember óta halmozódott, ezzel minden idők második legnagyobb nyereményét, több mint 5 milliárdot vehet majd át a mai nyertes. Az újdonsült milliárdossal most biztos madarat lehetne fogatni, azonban egy ekkora összeg hatalmas teher is tud lenni.
Sokan azt gondolják, csak pénz kell ahhoz, hogy boldogok legyen. Akkor kerül minden a helyére az életükben, akkor dőlhetnek hátra, ha megvan a nagy ház, az új autó, a drága holmik. De sok lottónyertes példája mutatja, nem feltétlenül csak erre van szükség a jólétünkhöz.
Jó példa erre annak a walesi nőnek a története, aki vonat elé vetette magát néhány évvel ezelőtt.
- mondta a súlyos depresszióval küzdő nő, mielőtt öngyilkos lett.
Pszichológusok, szociológusok, boldogságkutatók és pénzügyi szakemberek egyaránt régóta tanulmányozzák, milyen hatással lehet valakire a váratlan gazdagság. Az interneten számos esetleírást találhatunk, ezek általában pontosan arra világítanak rá, hogy hiába a vagyon, végeredményben egyáltalán nem hoz boldogságot.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Magyarországon a külföldi példákkal ellentétben legtöbb esetben nem lát napvilágot, ki viszi haza a lottóötöst. Az pedig, hogy valaki bujkálni kényszerül, csak nehezebben feldolgozhatóvá teszi ezt a lelkileg is megterhelő helyzetet. Az amerikai felmérések azt mutatják, hogy a lottónyertesek többségénél alig telt el egy év, és az érintettek már semmivel sem érezték magukat boldogabbnak és szerencsésebbnek, mint a nyeremény előtt, sőt, olyan is akadt, aki boldogtalanabb lett, mert már nem lelte kedvét azokban az egyszerű tevékenységekben (egy jó vacsora, barátok, tévézés, kert stb.), amelyek addig örömet szereztek neki.
Fontos a jó befektetés
Amellett, hogy a lottónyertesnek meg kell küzdenie ezekkel a lelki nehézségekkel, bármily meglepő, de pénzügyileg sem lesz könnyű helyzetben. Ha valaki megszokta, hogy rendszeresen érkező jövedelemből él, általában képtelen előrelátón beosztani az egyszeri nagy összeget, ezért érdemes nagyon tudatosan beosztani, befektetni a nyereményt.
A privátbanki szolgáltatások során egyébként széleskörű befektetéseket kínálnak nekünk a személyes privátbankárok, így extra hozamhoz juthatunk. A privátbanki kamatok magasabbak azoknál a kamatoknál, amiket az átlagemberek kapnak bankjuktól, mert a privátbankárok messze nem csak bankbetétekben gondolkoznak, hanem kötvényekbe, befektetési alapokba, részvényekbe, ingatlanokba teszik vagyonunkat.
Természetesen állampapírokban is gondolkodhatunk, hiszen ezek is biztonságos megtakarítási formának tekinthetőek. Ezek közül a két lakossági államkötvénnyel érdemes kalkulálni, azok magas hozama miatt, a Prémium Magyar Államkötvénnyel (PMÁK) és a Bónusz Magyar Államkötvénnyel (BMÁK).
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső ÖTÖSLOTTÓ aloldalunkon
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








