Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
A foci vb második elődöntőjéhez igazítva a NÉBIH megtartotta idei nyolcadik szupermenta tesztjét, melyben a világos, dobozos söröké volt a főszerep. A húsz különféle sört, melyeket két tízes csoportba különítettek el, egy profikból és laikusokból álló csapat értékelte hat különböző szempont szerint. A végeredmény pedig nem várt befutókat hozott.
Páros lábbal vetette bele magát a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) a sörök világába, és az oroszországi vb második elődöntőjéhez igazítva megtartották idei nyolcadik szupermenta tesztjüket, ahol a világos, dobozos söröké volt a főszerep. Az eseményre a hivatal a Pénzcentrum, illetve a Portfolio egy-egy munkatársát is meghívta, ahol két csoportra osztva 10-10 sört kellett megkóstolniuk a részvevőknek.
A kedveltségi teszten részvevő dobozos, világos sörök:
- "A csoport": Budweiser, Carlsberg, Dreher, Gösser, Heineken, Paulaner, Pécsi Sör, Pilsner Urquell, Soproni, Staropramen
- "B csoport": Arany Ászok, Arany Fácán, Borsodi, Kőbányai, Krusovice, Löwenbräu, Rocky Cellar, Soproni, Steffl, Tuborg
A szakmai és a laikus résztvevőknek először a sörök külső megjelenését kellet pontozniuk, olyan szempontok alapján, mint az árnyalat, a habszerkezet, illetve az átlátszóság. Ezt követte az illat, majd az íz intenzitása, tartóssága, illetve kiegyenlítettsége. A három alapjegy mellett pontozásra került még az ízek harmóniája, a recencia, azaz a csípősség és üdítő hatás, valamint a keserűség.

A söröket saját dobozukban, a fém burkolatot eltakarva szervírozták egyenként, külön poharakba töltve. És bár a tesztek közben nem javasolták még az összehúzott szemű, a szomszédhoz irányuló fejbiccentéseket sem, egyértelmű volt a különbség a két csoport sörfelhozatala között.

A 10-10 sör kóstolása egyébként éppen az esti meccs kezdetére ért véget, és az előzetes eredményhirdetés a hosszabbítás lefújása után következett. Ezek alapján, nem kis meglepetésre a minőségi "A csoportot" aHeineken nyerte, ami mögött második helyen futott be a Budweiser, majd harmadik helyen holtversenyben végzett a Pécsi Sör és a Dreher. Az árak tekintetében mindez azt jelenti, hogy
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A "B csoport" sörei közül a Steffl került ki győztesen, amit a Tuborg követett a második helyen, a dobogó harmadik fokára pedig a Borsodi állhatott fel. Ha itt is megnézzük az interneten elérhető áruházak árait, akkor kiderül, hogy
(Borítókép és a cikkben megjelenő képek: Ács András)
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








