Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
Ma tartják a háromezredik Ötöslottó-sorsolást. Idén 57 éve, egészen pontosan 1957. március 7-én volt az első Ötöslottó-számhúzás.
Az elmúlt évtizedek során rengetegen gazdagodtak autókkal, lakásokkal, motorkerékpárokkal és nem utolsósorban mesés vagyonokkal - derül ki a Szerencsejáték Zrt. tájékoztatásából.
A mi Ötöslottónkhoz hasonló játéknak több évszázados hagyománya van, hiszen 1732. február 14-én tartott itáliai sorsolás már a XII. Kelemen Pápa által 1730-ban engedélyezett formában, 90 számból 5 szám kisorsolására épült rendszeres szerencsejátékként indult.

Az első budai 5/90 sorsolás a mai Batthyány téren, 1770. szeptember 2-án volt az akkori jövedéki épületben. A játék az elmúlt évszázadok alatt sokat változott, finomodott, de látható, hogy a középkor óta töretlen népszerűségnek örvend.
A játék újkori, azaz 1957-óta tartó magyarországi története során
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- a leghosszabb telitalálat-mentes időtartam 58 hét volt,
- a legtöbb telitalálat egy hét (egy sorsolás alatt) 13 db volt az 1990. május 24-i sorsoláson. A nyerteseknek akkor egyenként 2,8 millió forintot fizettek.
- Az elmúlt 57 évben a legritkábban kisorsolt öt szám az 5, 58, 63, 87, 88,
- a leggyakrabban kisorsolt öt szám pedig a 3, 29, 66, 75 és a 77.
Az első öt találat viszonylag hamar megszületett, egészen pontosan 1957. április 11-én. A nyerőszámok a 16, 61, 71, 77 és a 89 hozott valakinek szerencsét és valósíthatta meg az álmait a nyereményéből.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső ÖTÖSLOTTÓ aloldalunkon
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








