Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
Egy friss kutatásból kiderült többek között, hogy melyik magyar webáruházra keresünk a legtöbbet, hogyan kutat a hazai netező karácsonyi ajándék után, hogy 10 év alatt hogyan küzdöttek meg egymással a fast fashion piac szereplői, és hogy Nógrádban miért keres mindenki termékekre anélkül, hogy bármit is vásárolna.
Kiderült, hogy az online vásárlók tudatosabbak: egyre többen keresnek konkrét brandet megjelölve különféle termékekre - áll a Roifoundry.com kutatásában.
Kép:
Milyen termékekre keres a magyar vásárló?
A kifejezetten termékkategóriákra kereső magyar felhasználók száma szinte minden kategória esetében nőtt. Számottevő változás a bútor kategóriában észlelhető, ami azért is érdekes, mert az ugyanebbe a kategóriába osztott IKEA a brandeknél első helyen végzett - ami megint csak azt jelzi, hogy itt a vásárlók valószínűleg tudatosabban, célzottabban keresnek, ha tehát bútort akarnak vásárolni, kifejezetten az általuk preferált brandre és termékre keresnek rá.
Horgászati webáruházat például még mindig több mint ötször többen keresnek ilyen módon, mint szexszel és erotikával kapcsolatos online boltot. (Eközben ugyanakkor a szexuális segédeszközök online kereskedelme szépen virágzik, de erről bővebben a vonatkozó alfejezetben.)A könyv kategóriában az új kutatásban jóval több keresést mértünk, miközben láthatóan nem az adott brandek organikus teljesítménye ugrott meg látványosan - ezen a piacon egyébként különösen érdekesek voltak az elmúlt évek fejleményei.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Epilógus
A számok azt mutatják, hogy a magyarországi e-kereskedelmi piac sokat fejlődött az elmúlt másfél évben, A magyar vásárlók nem csak egyre többet költenek és ezzel együtt keresnek online, de egyre tudatosabban is teszik mindezt. Keresik az értékes tartalmat, hogy ötleteket vagy épp megoldásokat gyűjtsenek. Összehasonlítják a termékeket, árakat, utána olvasnak a brandek hátterének.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza