Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Elképesztő húzás a Lidl-től: olyat csinált a diszkontlánc a Tisza cipővel, amire még nem volt példa
Augusztus 2-án a Lidl Magyarország egy meglepetésekkel teli kampány keretében mutatta be legújabb divatikonját: a limitált kiadású Lidl x Tisza sneakert. A hazai gyártású, prémium bőrből készült cipő nemcsak stílusos, de a magyar streetwear történetének egyik legizgalmasabb pillanatát is jelenti.
Augusztus 2-án végre lehullt a lepel a Lidl titokzatos „Ikon születik” kampányáról, amely napok óta borzolta a kedélyeket a közösségi médiában. A diszkontlánc egy limitált kiadású sneakert dobott piacra, méghozzá nem is akárhogyan: hat magyar város ikonikus helyszínein zajlott az élő „drop”, ahol a rajongók személyesen is megcsodálhatták a Lidl x Tisza cipőt.
A kampány középpontjában egy cipősdobozra emlékeztető, „limited edition” felirattal ellátott csomag állt, amely már előzetesen sejtette, hogy valami különleges érkezik. A Lidl nem először nyúl a divat és a popkultúra határterületeihez, de ezúttal egy hazai klasszikussal, a Tisza Cipővel lépett szövetségre.
@lidlhu ♬ eredeti hang - Lidl Magyarország
A végeredmény: egy I. osztályú prémium bőrből készült sneaker, amelyet egyedi gumi nyelvlogó, míves sarokhímzés és bőrbélés tesz különlegessé. A rugalmas talp a maximális kényelmet szolgálja, a méretválaszték pedig 36-tól egészen 47-ig terjed.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az ár 39 999 forint, ami a hazai gyártás és a limitált széria fényében kifejezetten versenyképes.
A cipő előrendelése augusztus 3. és 6. között érhető el a Lidl applikációjában. A vásárlók kiválaszthatják kedvenc üzletüket, megadhatják a kívánt darabszámot, majd az előrendelési szám bemutatásával vehetik át a terméket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








