10-ből 8 magyar lecserélte korábbi szolgáltatóját már az idén: mégis, mit tudhatnak?
Márciusban a lakásbiztosítások iránti érdeklődés jelentősen nőtt, átlagosan 8-12-szeres volt az érdeklődés, de voltak olyan napok, amikor ötvenszeres is.
Márciusban a lakásbiztosítások iránti érdeklődés jelentősen nőtt, átlagosan 8-12-szeres volt az érdeklődés, de voltak olyan napok, amikor ötvenszeres is.
Április 2-áig, vagyis ma éjfélig mondhatók fel a meglévő lakásbiztosítások az éves évfordulóhoz kötött szokásos felmondási időszakon túl.
Egy nagykovácsi családi ház esetében az új lakásbiztosítás éves díja több mint 60 ezer forinttal lett alacsonyabb.
A rendkívüli időszak a húsvéti ünnep miatt április 2-án éjfélig tart.
A lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest.
Várhatóan még több mint 100 ezer további lakástulajdonos vált az utolsó tíz napban szerződést.
A Netrisk adatai szerint a lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma, volt akinek a 20 éves szerződése újult meg.
Ebben az időszakban a lakásbiztosítással rendelkezők térítésmentesen felülvizsgálhatják és újraköthetik szerződéseiket.
Az első hazai lakásbiztosítási kampány első harmadának tapasztalatairól tartott sajtótájékoztatót a FBAMSZ.
A Netrisk adatai szerint naponta 15-ször annyian számolják, és kötik újra a lakásbiztosításukat, mint egy átlagos márciusi hónapban köszönhetően a lakásbiztosítási kampánynak.
Az albérletben élőknek, pontosabban a bérlőknek és a tulajdonosoknak is érdemes figyelniük a márciusi lakásbiztosítási kampányra.
Megnövekedett az ügyfélforgalom a lakáskampány miatt, kötésnél a személyes, felmondásnál az online ügyintézést preferálják az ügyfelek - derül ki a Groupama Biztosító Zrt. közleményéből.
A mintegy 3,3 millió lakásbiztosításnak az óriási többsége, 87 százaléka alulbiztosított. De mekkora veszélyt is jelent ez a gyakorlatban?
Fontos, hogy az új szerződés megkötését az előző megszűnéséhez igazítsuk, elkerülve ezzel, hogy házunk, lakásunk biztosítatlan maradjon.
A lakásbiztosítási kampánnyal kapcsolatos sajtóbeszélgetést rendezett a Netrisk biztosítási portál.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Alapjaiban rengeti meg a kormány a lakásbiztosítások piacát azzal, hogy idén márciusban először elindítja az egyhónapos felmondási lehetőséget.
Idén is elindítja Tudatos Vásárlás kampányát a Provident Pénzügyi Zrt., a vállalat ugyanis fontosnak tartja, hogy a pénzügyi tudatosság kulcsfontosságú legyen a hétköznapjainkban.
Későn indult az oltási kampány, a Covid-járvány fokozódni fog Rusvai Miklós virológus szerint. A szakember azt javasolja, hogy a rizikócsoportba tartozók vegyék fel az oltást.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató a hideg évszakban tapasztalható nehézségekre, közlekedési kihívásokra és váratlan helyzetekre fókuszál közlekedésbiztonsági kampányában.