A kormány által bevezetett árrésstop a paprika és paradicsom esetében februártól már nem szolgálná a fogyasztók és termelők érdekeit.
Váratlan újítással rukkolt elő a Lidl: megújította ikonikus bevásárlószatyor-kínálatát, és fenntarthatóbb, újrahasznosított anyagokból készült táskákat vezetett be – változatlanul pénztárcabarát árakon. A vásárlók filléres kedvence most zöldebb, mint valaha.
A fenntarthatóság jegyében új korszak kezdődik a Lidlben: a kiskereskedelmi lánc teljesen átalakította a jól ismert, olcsó bevásárlószatyrok kínálatát. A cél világos: környezetkímélőbb alternatívák minden vásárláshoz, méghozzá elérhető áron.
Filléres kedvenc, új köntösben
A klasszikus Lidl-szatyor már 99 forintért elérhető, és immár 90%-ban újrahasznosított műanyagból készül. A nagyobb, strapabíróbb verzióért 199 forintot kell fizetni – ez is 80%-ban újrahasznosított anyagból van. A korábbi típusokhoz képest ez előrelépés a fenntarthatóság irányába, anélkül, hogy a vásárlók pénztárcája megsínylené a váltást.
Szatyrok minden alkalomra
A kínálatban többféle táska is helyet kapott, attól függően, mire van szükség:

- Mélységtároló szatyor (475 Ft) – fagyasztott élelmiszerekhez ideális, 80%-ban újrahasznosított anyagból készült.
- Kék bevásárlótáska (699 Ft) – nagy teherbírású, 70%-ban újrahasznosított műanyagból.
- Öko-textiltáska (399 Ft) – zöld színű, többször használható, pamut hatású anyagból.
- Gyümölcs- és zöldségzsák szett (389 Ft/2 db) – 100%-ban újrahasznosított műanyag, praktikus a csomagolásmentes vásárláshoz.
- “Balaton” vászontáska (799 Ft) – 100% pamutból készült, látványos mintával Budapest és a Balaton nevezetességeivel.
A termékek többsége az újrahasznosított műanyag használatával jelentősen csökkenti az ökológiai lábnyomot, és mindemellett tartós, hosszú távra szóló megoldást kínál.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








