Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az ALDI. Egy füstölt csülökből, tormából és sós kalácsból álló hagyományos húsvéti menü 7,5%-kal olcsóbb, mint a tavalyi év hasonló időszakában.
Az ALDI minden esetben a lehető legjobb árakat szeretné biztosítani a magyar fogyasztók számára, ezért a közelgő ünnep alkalmából is rendkívül kedvező áron kínálja a népszerű húsvéti élelmiszereket. A vásárlók az idei ünnepre is gazdag füstölthús-, pékáru-, zöldség-, gyümölcs-, hal- és tejtermékkínálatból állíthatják össze az ünnepi asztal fogásait.
A húsvét egyik kihagyhatatlan élelmiszere a füstölt sonka. Az ALDI-nál a vásárlók összesen 13 termékből válogathatnak. A sonkakínálatból kiemelkedik az 1 kg-os Füstölt csülök, amely a tavalyi 1619 forinttal szemben idén csak 1499 forintba kerül, illetve a Füstölt-főtt, kötözött lapocka, amelynek kilója 1699 forintért kapható.
A másik jellegzetes és népszerű húsvéti élelmiszer a torma: a vásárlók minden évben húsvét környékén vásárolják a legnagyobb mennyiségben a gyökérzöldségből készült savanyúságot. Idén az ALDI-nál a tavalyi árnál 20%-kal olcsóbb, mindössze 135 forint a 200 grammos saját márkás LE GUSTO torma csemege és csípős változata is.
A kalácsok közül az ALDI a saját márkás, 400 grammos PANTASTICO! Húsvéti sós kalácsot az egy évvel ezelőtti áron, 279 forintért kínálja. Szintén tavalyi áron, 199 forintért kapható egy 0,5 literes, saját márkás sör. A 10 darabos Koronás M-es méretű tojás 87,7 forintos darabáron érhető el.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az ALDI népszerű húsvéti termékeket – füstölt és friss húsokat, halakat, édes és sós kalácsokat, péksüteményeket, tojást, tormát, tejtermékeket, zöldségeket és gyümölcsöket, csokoládékat, üdítőket, sütési alapanyagokat – kínál április 10-étől jelentős kedvezménnyel, a legnagyobb engedmény 68% lesz.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








