Újabb bankok jelentették be, hogy átterhelik a tranzakciós illetéket a lakossági ügyfeleikre.
Eltűnik a boltok polcairól a magyarok körében jól ismert Tchibo Family kávé. A népszerű darált kávé a jövőben Eduscho Family néven lesz kapható, mivel a Tchibo a százéves Eduscho márkanév alá rendezi át termékeit. Bár a csomagolás frissül, a receptúra változatlan marad, így a vásárlók továbbra is a megszokott ízt élvezhetik.
A Tchibo Family, amely hosszú ideje a magyar vásárlók egyik kedvenc darált kávéja volt, hamarosan eltűnik a boltok polcairól. A jellegzetes sárga csomagolásról ismert termék helyét egy új név, az Eduscho Family veszi át. A változás hátterében a Tchibo márkáinak megújítása áll: a cég a százéves múlttal rendelkező Eduscho brand alá helyezi át a terméket, amely az új csomagolás ellenére a megszokott receptet és ízt megőrzi, biztosítva a fogyasztók számára a változatlan élményt.
Az Eduscho márka története 1924-re nyúlik vissza, amikor Eduard Schopf alapította, nevét is innen nyerte. Az 1990-es évek végén a Tchibo vásárolta meg, és azóta erős jelenléttel bír több közép-európai országban, mint például Ausztria, Csehország és Szlovénia. Magyarországon az Eduscho a Gala márkanév mellett az aranyszínű Wiener Extra kávéról is ismert. A változás nem érinti a kávé minőségét, így a vásárlók a megszokott ízt élvezhetik tovább, bár az ikonikus Tchibo Family névvel már nem találkoznak a polcokon - írja a Mindmegette.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Elindult az ország legnagyobb tartós élelmiszer gyűjtése, adománykártya vásárlásával is segíthetünk a rászorulóknak
Megkezdődött a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR közös adománygyűjtő akciója.
-
Mire költenéd a lakásszámládat?
Arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen célra fordítanák szívesen lakás-előtakarékossági szerződésüket.
-
Videó: kipróbáltuk, hogy működik a házhozszállítás a magyar diszkontláncnál
November közepétől a Penny vásárlói már országos szinten intézhetik akár nagybevásárlásaikat is a foodora applikációján keresztül.
-
Kiábrándító tény: 10-ből 8 magyar nem készül a nyugdíjas évekre
Jelentősen le vagyunk maradva a nyugdíjbiztosítások terén a nyugat-európai átlaghoz képest.
-
Nissan X-Trail: fektessen be okosan, vásároljon céges autót jobb áron! (x)
Közeleg az üzleti év vége, amikor a vállalkozásoknak számot kell adniuk az előző évi teljesítményükről. De mi a helyzet akkor, ha az elszámolás közben előbukkan némi elköltetlen szabad pénzügyi forrás? A Nissan a következőkben erre az esetre ad egy jó tippet!
-
Elege van a szemüvegből? Ezzel a csúcslézerrel éles látása lehet percek alatt, érintésmentesen (x)
Már a 80-as évek óta elérhető Magyarországon a lézeres szemműtét. A technológia folyamatosan fejlődik, az egyik legnépszerűbb eljárás az érintésmentes Sasszzem No-Touch.