A Penny felmérése szerint a legtöbb család 20-40 ezer forintból gazdálkodik.
Eltűnik a boltok polcairól a magyarok körében jól ismert Tchibo Family kávé. A népszerű darált kávé a jövőben Eduscho Family néven lesz kapható, mivel a Tchibo a százéves Eduscho márkanév alá rendezi át termékeit. Bár a csomagolás frissül, a receptúra változatlan marad, így a vásárlók továbbra is a megszokott ízt élvezhetik.
A Tchibo Family, amely hosszú ideje a magyar vásárlók egyik kedvenc darált kávéja volt, hamarosan eltűnik a boltok polcairól. A jellegzetes sárga csomagolásról ismert termék helyét egy új név, az Eduscho Family veszi át. A változás hátterében a Tchibo márkáinak megújítása áll: a cég a százéves múlttal rendelkező Eduscho brand alá helyezi át a terméket, amely az új csomagolás ellenére a megszokott receptet és ízt megőrzi, biztosítva a fogyasztók számára a változatlan élményt.
Az Eduscho márka története 1924-re nyúlik vissza, amikor Eduard Schopf alapította, nevét is innen nyerte. Az 1990-es évek végén a Tchibo vásárolta meg, és azóta erős jelenléttel bír több közép-európai országban, mint például Ausztria, Csehország és Szlovénia. Magyarországon az Eduscho a Gala márkanév mellett az aranyszínű Wiener Extra kávéról is ismert. A változás nem érinti a kávé minőségét, így a vásárlók a megszokott ízt élvezhetik tovább, bár az ikonikus Tchibo Family névvel már nem találkoznak a polcokon - írja a Mindmegette.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








