A fogyasztóvédelmi hatóság legfrissebb adatai szerint decemberben ismét csökkent számos termék kiszerelése a magyarországi üzletekben.
3 éve nem robbantott ilyen akciót a Lidl: most ezt is visszahozták, tolonganak érte a vásárlók
2024. június 14-én 21 órakor a Németország-Skócia mérkőzéssel kezdődik Münchenben a 17. labdarúgó Európa-bajnokság, amely július 14-én a berlini Olimpiai Stadionban fejeződik be. A Lidl 3 éve nem látott húzással várja a focirajongókat (az utololsó Eb-t 2020-ról 2021-re halasztották a járvány miatt) az üzletekben, újra lehet gyűjteni a legendás focis kártyákat.
A nyári foci Európa-bajnokság (EURO 2024) az egyik legjobban várt sportesemény az évben, amely rengeteg izgalmat és szórakozást ígér a futballrajongók számára. Az eseményt Németországban rendezik meg június 14. és július 14. között, 24 csapat részvételével, akik a kontinens legjobb válogatottjai között küzdenek majd meg a trófeáért.
Nyáron a magyar válogatott is részt vesz a Németországban megrendezésre kerülő versenyen. Sok fociszurkolónak nagy álma, hogy élőben láthassa országának válogatott csapatát harcba szállni a győzelemért, de ez nem olcsó mulatság. A jegyártól az ottani étel-italig és szállásig számos kiadással kell számolni. Korábban készítettünk egy körülbelüli becslést, hogy mennyivel kell kalkulálni az igazán lelkes rajongóknak.
Az sem véletlen, hogy számos bolt már hetek óta készül a az Eb-re és úgy próbálja optimalizálni termékkínálatát, hogy a vásárlók minél nagyobb kényelemben élvezhessék a a meccsek nézését. Ilyen termékek a tipikusnak számító nassolni való élelmiszereken túl (sör, perec, csipsz, csokoládé stb.) a televízió, különböző mezek, sminkek, labdák de a focis kártyák is. Idén a Lidl az első, ahol már a friss 20. heti újságban piacra is dobták a gyűjthető kártyákat.

Kép forrása: 20.heti Lidl újság
Minden elköltött 8 000 Forint után egy 3 kártyából álló csomagot adnak ajándékba. A gyűjteményben összesen 108 exkluzív kártya van. A kártyákhoz tartozó albumot a kasszavégeknél lehet megvásárolni 999 forintért. Külön kártyát is van lehetőség vásárolni az üzletben, a 3 darabos csomag 119 forintba kerül. Tehát ha valaki megvásárol 36 csomagot (4 284 forint), azzal nagy eséllyel sokáig tudja tölteni az albumot. Bár arra, hogy teljesen sikerüljön még így is kicsi az esély, mivel a csomagok tartalmai között átfedések vannak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Kutatás: a kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon
A saját- avagy kereskedelmi márkák térhódítása kéz a kézben jár természetesen a fogyasztók árérzékenységével, amelyet egy-egy gazdasági válság, és a nyomában kialakuló egzisztenciális problémák csak még inkább tetéznek. Nagy kérdés ugyanakkor, hogy mindezek ellenére milyen is ezen olcsóbb, helyettesítő termékek megítélése a fogyasztók körében. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről.
Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. A kutatás név nélküli és önkéntes, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mindösszesen néhány percet vesz igénybe. A kutatás eredményeit a Pénzcentrum online felületén fogjuk közzétenni. Köszönjük, hogy részt veszel a kutatásban!
Címlapkép forrása: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








