Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
A Deckers Outdoor, az Ugg és a Hoka márkák sikere révén három egymást követő évben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el, miközben a vállalat új termékek fejlesztésébe és a fogyasztói ízlés változásainak nyomon követésébe fektet be, hogy fenntartsa a növekedést - írja a The Wall Street Journal.
A Deckers Outdoor vállalat, amely lábbeli- és ruházati termékek gyártásával foglalkozik, az Ugg és a Hoka márkák népszerűségének köszönhetően három egymást követő évben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el. A vállalat pénzügyi vezetője, Steve Fasching szerint a két márka további növekedési potenciállal rendelkezik, annak ellenére, hogy a fogyasztói ízlés változásaira is fel kell készülniük.
Az Ugg és a Hoka cipők a cég bevételeinek több mint 90%-át teszik ki. Az Ugg forgalma 15%-kal nőtt, míg a Hoka éves forgalma közel 59%-os növekedést mutatott az előző évhez képest. A folyamatos fejlesztések révén az Ugg például új termékvariánsokkal bővítette kínálatát, mint például nyitott orrú szandálok és slip-on cipők. A Hoka pedig nem csak futók körében népszerű, hanem egyre többen választják hétköznapi viseletként is. Tervezik egy új márka bevezetését, amely magasabb árkategóriás tornacipőkből állhat.
Fasching szerint még korai lenne megmondani, hogy az új márka bevezetése hogyan fogja befolyásolni a vállalat bevételét. Az elemzők pozitívan látják a Deckers jelenlegi helyzetét.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.