Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
Átformálta a válság a magyarok vásárlási szokásait: a legtöbben inkább már ezeket a termékeket veszik
Az elmúlt évek gazdasági kihívásai újragondolásra késztették a kiskereskedelmi szereplőket. A saját márkás termékek és a hűségprogramok szerepe felértékelődött a vásárlók szemében, akik egyre tudatosabban döntenek. Többek között pontosan tudják, hogy egy akciós termék tényleg a legkedvezőbb áron kapható-e.
A kiskereskedelemben, ezen belül a drogériaszegmensben is fordulatot hozott a múlt év, a vásárlói árérzékenység fokozódása miatt kulcsfontosságú szerepet játszanak a hűségprogramok és az ehhez kapcsolódó kedvezmények. Mindeközben a kosárérték is növekedett - közölte az eladásokból származó nettó árbevételét tavaly jelentősen növelő Rossmann.
Felértékelődtek a saját márkás termékek
A saját márkás termékeladások forgalma minden kategóriában kimagaslóan nőtt, még az olyan területeken is – például a háztartási szegmens – ahol alapvetően a nagyobb brandek határozták meg a forgalom gerincét. Az online vásárlás fajsúlya is folyamatosan nő, egy átlagos online kosárérték 2022-ben háromszorosa volt a boltinak a drogériahálózatnál.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.