Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A Penny friss bejelentése szerint havonta közel 1000 árucikket kínál jelentős árengedményekkel, majd nem sokkal később érkezett a hír, hogy Budaörsön az Auchan is hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várja vásárlóit egész májusban.
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 25,2 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit a KSH jeletése szerint (az áprilisi adatokra még egy pár napot várnunk kell), ezen belül az élelmiszerek ára 42,6 százalékkal emelkedett. A hazai üzletláncok már az év eleje óta elindították az árháborújukat, azaz próbálnak minél több terméket alacsonyabb áron kínálni, megnyerve ezzel maguknak a vásárlókat.
Ettől függetlenül április közepén bejelentették, kötelező heti akciókat kell bevezetnie a boltoknak júliustól az alapvető élelmiszerekre. A kormány tervei szerint 20 kategóriára kell bontani a termékeket, ezek alapján kell hetente élesíteni a leárazásokat. Az egymással versengő diszkontok azonban nem várnak addig, már hónapok óta akcióznak.
A hetente megújuló akciós kínálatban jellemzően 20-30, de akár 40-50 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók a Penny üzleteiben. Mint írták, valamennyi árucsoportot lefednek a kedvezményes ajánlatok. Hűségprogramjukban további heti 200 kedvezményes ajánlat várja a vásárlókat.
Közben 25 évvel ezelőtt nyitotta meg az első áruházát Budaörsön az Auchan. A jeles alkalomból kedvezményekkel várja vásárlóit egész májusban. Heti akciókra is lehet számítani, ami a mostani helyzetben különösen jól jön - áll a közleményükben. Például a 25 ezer forint feletti vásárlások után 10%-os blokkvégi kedvezmény jár, amit a következő 25 ezer forint feletti vásárlásnál lehet beváltani. Ezen felül minden héten 25 kiválasztott terméket 25%-kal vagy akár nagyobb kedvezménnyel kínálnak. A Bizalomkártyás vásárlók közül 25 szerencsés pedig 1-1 millió forinttal gazdagodik.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját
- Tanúskodni hívták Joe Bident
- Újfajta, félelmetes fegyvert tesztelhet élesben Oroszország
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás