Két fontos kulcsember is kiesett a pénteki meccsről, de Csongvai Áron magabiztosan nyilatkozott.

A vásárlók és a versenytársak is készülhetnek arra, hogy a Lidl hamarosan bejelentheti az online vásárlás elindítását - írja a VG. A vezető kiskereskedelmi lánc ugyanis vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan – derült ki a cég a lapnak küldött válaszából.
A Lidl volt gyakorlatilag az egyetlen szereplő az FMCG-szektorban, amelynek nincs semmilyen online vásárlási szolgáltatása. A lap kérdésére megerősítették: a boltláncnál jelenleg nem elérhető az online vásárlás, de hangsúlyozták, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja a bevezetés lehetőségét. Ennél konkrétabbat nem árultak el, így azt sem, hogy mikor lehet esedékes az említett vizsgálat eredménye. A lap azt valószínűsíti a kommunikáció változásából, hogy záros határidőn belül elérhető lesz a házhoz szállítás a Lidlnél.
Nagyjából 2019-re a boltláncok zömében felismerték az online vásárlásban rejlő kitörési pontot, illetve ki is építették az ehhez kapcsolódó infrastruktúrát, a Lidl mindmáig távol tartotta magát a házhoz szállítási piactól - írták. Miközben Magyarországon már 2020-ban és 2021-ben szabályosan kilőtt az internetes kereskedelem: minden tizedik forintjukat online költötték el a fogyasztók. Így gyorsan az FMCG-szegmens lett a negyedik legnagyobb e-kereskedelmi terület a műszaki cikkek, a ruházat, illetve a játék-ajándék kategória után.
A házhozszállítás bevezetése ellen szólhat, hogy ezt jól csinálni nagyon nehéz, viszont könnyen leronthatja az eddig elért vásárlói megítélést, amiben a német diszkont élen jár a magyar piacon. Több nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc álláspontja is az, hogy az online tevékenység lényegében marketingköltségként fogható fel, mert pénzt nem lehet vele keresni. Igaz, sok kisebb szereplő viszont megmutatta, hogy igenis lehet eredményesen űzni a házhoz szállítást - írták.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


