Mire számíthatunk idén húsvétkor a nagyobb áruházak kínálatát tekintve?
A vásárlók és a versenytársak is készülhetnek arra, hogy a Lidl hamarosan bejelentheti az online vásárlás elindítását - írja a VG. A vezető kiskereskedelmi lánc ugyanis vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan – derült ki a cég a lapnak küldött válaszából.
A Lidl volt gyakorlatilag az egyetlen szereplő az FMCG-szektorban, amelynek nincs semmilyen online vásárlási szolgáltatása. A lap kérdésére megerősítették: a boltláncnál jelenleg nem elérhető az online vásárlás, de hangsúlyozták, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja a bevezetés lehetőségét. Ennél konkrétabbat nem árultak el, így azt sem, hogy mikor lehet esedékes az említett vizsgálat eredménye. A lap azt valószínűsíti a kommunikáció változásából, hogy záros határidőn belül elérhető lesz a házhoz szállítás a Lidlnél.
Nagyjából 2019-re a boltláncok zömében felismerték az online vásárlásban rejlő kitörési pontot, illetve ki is építették az ehhez kapcsolódó infrastruktúrát, a Lidl mindmáig távol tartotta magát a házhoz szállítási piactól - írták. Miközben Magyarországon már 2020-ban és 2021-ben szabályosan kilőtt az internetes kereskedelem: minden tizedik forintjukat online költötték el a fogyasztók. Így gyorsan az FMCG-szegmens lett a negyedik legnagyobb e-kereskedelmi terület a műszaki cikkek, a ruházat, illetve a játék-ajándék kategória után.
A házhozszállítás bevezetése ellen szólhat, hogy ezt jól csinálni nagyon nehéz, viszont könnyen leronthatja az eddig elért vásárlói megítélést, amiben a német diszkont élen jár a magyar piacon. Több nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc álláspontja is az, hogy az online tevékenység lényegében marketingköltségként fogható fel, mert pénzt nem lehet vele keresni. Igaz, sok kisebb szereplő viszont megmutatta, hogy igenis lehet eredményesen űzni a házhoz szállítást - írták.
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Női kézilabda és gyönyörű katalán tájak - sport a tévében
- Ilyen nagytakarítást sem látni minden nap – videó
- Vitézy Dávid bejelentette, hogy elindul főpolgármester-jelöltként a választáson
- Megdöbbentő képeket osztott meg a NAV
- Kis híján megölte magát egy utas egy repülőgépen
- Ez a videó lehet a "kármentés" Katalin hercegné balul elsült fotója után