Kígyóznak a sorok ezekért a termékekért a magyar boltokban: mégis mit keresnek ennyien?
Véget ért a gumicsere időszaka, és május végére a néha zord időjárás dacára is nyári üzemmódba kapcsoltak a fogyasztók.
Véget ért a gumicsere időszaka, és május végére a néha zord időjárás dacára is nyári üzemmódba kapcsoltak a fogyasztók.
A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt.
Az online vásárlók döntő többsége internetes keresők segítségével tájékozódik egy-egy fogyasztói döntés előtt.
Kiderültek az internetezési szokások: a 2 éves gyerek és a 85 éves idős ember is használja a netet
A legtöbb csomag Kínából érkezik, és legtöbbször műanyag mütyüröket, bizsukat és egy bizonyos gyerekek körében igen népszerű játékot tartalmaz.
Az elektronikus kereskedelem rekordot rekordra halmoz hazánkban, a fogyasztóvédelem állandó jelenléttel, határozott hatósági fellépéssel támogatja a magyar embereket.
Kiderült, mennyire kezeljük tudatosan a személyes adatainkat az interneten. Érdemes óvatosnak lenni, hiszen a csalók pont azokra vadásznak, akik nem foglalkoznak a kérdéssel.
Egyre bővül az e-kereskedelem Magyarországon, tavaly 1200 milliárd forintot költött a magyarok ilyen vásárlással.
Ismét egy újabb karácsony, és néhány félresikerült ajándékozás. Nem árt felkészülni, milyen jogok illetik meg a vásárlókat, ha cserélnének, jótállást intéznének.
Sokkal nehezebb lesz jövőre a láz- és fájdalomcsillapítók, a köhögés elleni szerek, illetve a hasmenés és székrekedés elleni készítmények beszerzése online.
2021-re drasztikusan, 414 ezerre nőtt az olyan csomagok száma, amelyet Kínában adtak fel és vámeljárás alá estek.
A hosszú hétvégék különösen vonzó időpontot jelentenek a kiberbűnözők számára, támadásaik száma ugyanis ezekben a napokban megemelkedik.
Megbízhatónak tűnő szakértők vagy közismert hírességek beszélgetésekben ajánlják az egyszerre akár több kórság leküzdésére, megelőzésére alkalmas szereket.
A fiatalok 86 százaléka vásárolt, valamint az utóbbi egy évben az interneten. 23 százalékuk számít rendszeres online vásárlónak.
Mintegy felével nőtt azoknak a száma, akik főbevásárlásaikat hosszútávon is online tervezik elvégezni, és negyedével csökkent azoké, akik elsősorban üzletekben vásárolnának.
Az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala által készített legfrissebb tanulmány szerint a fogyasztók még mindig nehezen különböztetik meg a valódi termékeket a hamisítványoktól.
Papp Máté, a Marketplace vezetője beszélt a részletekről.
Főleg, ha neten vásárolnátok.
Kapóra jön nekik a járvány.
Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat.