A FIFA új, legfeljebb 60 dollárba kerülő belépőszintű jegykategóriát vezet be a részt vevő csapatok szurkolói számára.
Január elején nőtt a zsákos hagyma nagykereskedelmi ára, ami további áremelkedés hírnöke lehet - írja a Napi.hu. Ez pedig azt is jelenti, hogy Magyarországon is jócskán megemelkedhet a hagyma ára.
Ahogy a portál írja, a zsákos kiszerelésű vöröshagyma a lengyel nagybani piacokon számottevő mértékben január előtt október végén emelkedett utoljára, viszont az utóbbi hónapokban ismét növekedésnek indult. Szakértők pedig úgy vélik, hogy az év végi változások, mindig egyfajta előrejelzéseik annak, mi várhat a vásárlókra a következő évben.
Most az látszik, hogy az európai és a lengyel kínálati helyzet figyelembe vételével szinte bizonyos a további áremelkedés a frisspiaci és a feldolgozásra szánt tételek esetében is. A portál emélkeztet, Magyarországon a vöröshagyma nagybani ára január elején a bruttó 200–250 forint/kg volt, az import tételek pedig 320–350 forint/kg áron cseréltek gazdát. A tavaly tapasztalt rendkívüli aszály a hagymatermesztésre komoly negatív hatást gyakorolt Európában és Magyarországon egyaránt. Ráadásul idehaza egyre csökken a vöröshagyma termőterülete és termésmennyisége, miközben folyamatos a kereslet a magyar konyha egyik legmeghatározóbb alapanyagának számító zöldség iránt.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








