Új gyűrűk kerületek a Disney x Pandora kollekcióba.
Elege van a magyar vásárlóknak abból, ami az üzletek kasszáinál folyik: ezt már senki nem nyeli le
Karácsonyi vásárokra leginkább a fiatalok járnak, az a korosztály, amely a legnyitottabb az elektronikus fizetési megoldásokra. Ezeken a rendezvényeken azonban minden korcsoportra jellemző, hogy bár szívesen vásárolnának kártyával, mégis hordanak maguknál készpénzt, mert tartanak attól, hogy nem lesz lehetőségük mással fizetni.
A karácsonyi vásárokra a legtöbben csak nézelődni mennek, sokan családi programokat szerveznek ezekre a helyszínekre, de az ajándékvásárlás mellett jellemző még a gasztronómiai élmény keresése, míg mások romantikus randevúik helyszíneként választják a feldíszített tereket. Ez a téli kikapcsolódás a fiatalok körében a legnépszerűbb, a 18-39 évesek fele tervez idén kilátogatni egy karácsonyi vásárra. Ennek a korcsoportnak az 55 százaléka – ha teheti – kártyával vagy okostelefonnal vásárol, míg a készpénzt mindössze 18 százalékuk preferálja – derült ki az OTP Bank megbízásából nemrég készített felmérésből.
A karácsonyi vásárok 40 és 59 év közötti látogatóinak 52 százaléka szintén inkább kártyával fizetne. A kényelmi, gyorsasági és biztonsági szempontok mellett a válaszadók 65 százaléka azzal indokolta ezt, hogy így nem kell készpénzt hordania magánál. Ehhez képest az inkább készpénzt használók 49 százaléka pont azért fizet inkább így, mert fél attól, hogy nem mindenhol tudna bankkártyával vagy okoseszközzel vásárolni. Ez a karácsonyi vásárok esetében érthető is, hiszen a megkérdezettek mindössze három százaléka tapasztalta úgy, hogy szerinte mindenhol biztosítva van a kártyaelfogadás.
A karácsonyi vásárokon, ha valakinél nincs elegendő készpénz, hogy kifizesse a választott terméket, a leggyakrabban eláll a vásárlástól. Mások inkább kerestek egy bankkártyát elfogadó kereskedőt, ahol meg tudták venni ugyanazt az árut. A legutóbbi felmérésünk alapján az érintettek mindössze hat százaléka venne fel készpénzt, hogy visszamehessen és megvásárolhassa a kiválasztott terméket. Ebből is látszik, hogy a bankkártyás fizetés lehetősége egyre nagyobb szerepet játszik a vásárlók megőrzésében
– mondta Hideg Noémi, az OTP Bank Kártyaelfogadás Szolgáltatás és ATM menedzsment vezetője.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Lakásbiztosítás: te mikor foglalkoztál vele utoljára?
Sokan nem tudják, hogy a lakásbiztosításuk pontosan milyen fedezetet is nyújt, vagy mi az ingatlanuk aktuális értéke.
-
Lakásbiztosítás: milyen kár ellen véded az otthonod?
A kutatásunkban arra keressük a választ, hogy az olvasóink pénzügyileg hogyan készülnek fel az ingatlanukat érintő káreseményre.