Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
Máris indul a karácsonyi roham a webáruházakban: így készülnek a kereskedők, hogy bírják a strapát
A világjárvány következtében általánossá vált online vásárlás továbbra is hódít, és úgy tűnik ez a trend maradni fog. Az e-kereskedelmi forgalom 2021-ben világszerte mintegy 4,9 billió dollárt tett ki. Ez a szám a következő három évben várhatóan 50 százalékkal nő, és 2025-re eléri a 7,4 milliárd dollárt.
Az inflációs ráták az egekbe szöktek, ez azonban nem mutatkozik meg az online vásárlások számának csökkenésében – állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője. A nemzetközi e-logisztikai vállalat vezérigazgatója szerint a gazdasági visszaesés, az üzemanyagárak növekedése és az energiaköltségek emelkedése ellenére sem a költekezés visszafogását választják az emberek, inkább az látható, hogy a vásárlási szokásaik változtak meg.
„2021 utolsó negyedévében – azaz az arany negyedévben – az e-kereskedelmi eladások több mint 15%-kal nőttek, ez az arány az idei főszezonban várhatóan 25% is lehet. Annak ellenére, hogy a világ bizonytalan gazdasági helyzet előtt áll, a fogyasztók továbbra is keresik a kedvező ajánlatokat. Ez a tendencia idén még inkább erősödni fog, mivel a vásárlók egyre tudatosabban tervezik meg azt, hogy mire költik el a pénzüket” – véli Bogdan Colceriu.
Az ünnepi és az azt megelőző időszakban vásárló emberek jelentős beáramlása mellett azonban van egy másik szempont is, amelyet minden márkának és webáruháznak figyelembe kell vennie: a vásárlók magas elvárásai. Elvárják, hogy teljesen felkészültek legyenek a webáruházak, hiszen a pénzért, melyet elkölteni terveznek, kellemes vásárlási élményre számítanak. Ez azt jelenti, elvárják, hogy ne legyen készlethiány, valamint, hogy gyorsan és időben érkezzenek meg a csomagok.
Ez az időszak rendkívül nehéz és megterhelő lehet a webáruházaknak, mivel rengeteg megrendelést kell kezelniük. Amennyiben a cégek el szeretnék kerülni az ellátási lánc akadozását, kiemelten fontos, hogy megfelelően felkészüljenek a csúcsidőszak okozta kihívásokra. A korai tervezés és a rendelések teljesítési folyamatának optimalizálása segíthet megelőzni a problémák kialakulását.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Minden kiskereskedelmi vállalkozásnak vannak értékesítési csúcspontjai és visszaesései az év során. Az adott cég által értékesített termékek határozzák meg, hogy mikor vannak ezek az időszakok. Az év vége általában az, amikor szinte minden kiskereskedő, különösen az online áruházak megnövekedett forgalomhoz jutnak. A legtöbb vállalkozás számára az utolsó negyedév a legjövedelmezőbb időszak az évben, ezért érdemes minél előbb megkezdeni a felkészülést, így a cégek ki tudják használni a csúcsidőszak lehetőségeit
– javasolja Bogdan Colceriu.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








