Tavaly volt 110 éve annak, hogy 1913. november 30-án először tömörültek szövetségbe a turistasággal foglalkozó hazai egyesületek
A szokásos forgalom háromszorosára számítanak ezen a hétvégén. A raktárak tele vannak és van elegendő kapacitás a megvásárolt műszaki cikkek házhozszállítására.
November 19-én a Black November keretében indítja újabb akcióját a 32 áruházzal rendelkező műszaki áruházlánc. A MediaMarktnál ezen a hétvégén népszerű márkák nagy képátlójú -, közép és felső kategóriás televíziói, és okostelefonjai mellett a beépíthető konyhai készülékek kerülhetnek az akcióvadászok célkeresztjébe.
Szilágyi Gábor ügyvezető szerint ahogy közeledünk az ünnepekhez, ezeket az eszközöket nem csak az otthonokba, hanem már a fa alá is vásárolják az emberek. Az okostelefonok, játékok, konzolok, nagyméretű tévék iránt minden ajándékozási időszakban óriási az érdeklődés, ez vélhetően idén sem lesz másként. A házhozszállításokat 1-5 vagy 1-7 napon belül vállalja a cég, a címtől és a műszaki cikk méretétől függően, de ahogy azt korábban jelezték, a szállítási kapacitásukat kibővítették a megnövekedett érdeklődésre számítva.
„A vásárlók érdekeit szem előtt tartva határoztuk meg az idei akciós időszakra vonatkozó stratégiánkat – mondta el Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezetője. Ezért a vállalat Black Novembert tart, ami azt jelenti, hogy számtalan, online és áruházainkban is elérhető akcióval készülünk egész novemberben, hogy minél többen megkaphassák kedvezményes áron azt a terméket, amit szeretnének.”
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre
- Ünnepi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Teljes a patthelyzet a bécsi repülőtéren
- Kiderült, mikor választják meg az új Nemzet Színészét
- Nestlé-vezérigazgató a Boci csoki eladásáról: nincs miért aggódni, marad a megszokott, kiváló minőség
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró