Hatalmas üzemzavar van a Microsoftnál, a szoftverfejlesztő cég komoly technikai problémákkal küzd.

Néhány héten belül teljesen új arculattal, foodpanda néven működik tovább a NetPincér. A háttérben a cégcsoport európai márkaegységesítési törekvései állnak. Hangsúlyozták azt is, hogy tulajdonosváltás nem történik. A hazai ügyvezető a magyarországi bővülési tervekről is beszélt.
A NetPincér márka újrapozícionálása mellett döntött Delivery Hero vállalatcsoport, melynek 2016-ban lett a tagja a hazai ételkiszállító cég. Az Európában tervezett márkaegységesítési törekvés első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezetik be elsőként az új foodpanda márkát.
A vállalat azt ígéri a váltás kapcsán, hogy olyan előnyöket is élvezhet a magyar közönség mostantól, mint az új szolgáltatások gyorsabb bevezetése, vagy a megszokott applikáció országokon átívelő használata.
A közlemény leszögezi: szó sincs tulajdonoscseréről, hiszen a foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája.
A felhasználóknak nincs oka aggodalomra, hiszen ugyanúgy működik tovább a tavaly bevezetett webes és mobilapp platform is, amely szeptember végétől elsődlegesen a foodpanda.hu felületen és foodpanda appon keresztül lesz elérhető, de egyelőre NetPincérként is ugyanúgy megtalálják a felhasználók - nyugtattak meg mindenkit. Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még NetPincérként vehető igénybe a szolgáltatás.
A Delivery Hero európai foodpanda országaiban egy kis idő múlva mindenhol azonos lesz az alkalmazás, ami azt is jelenti, hogy mindegyik fogyasztónk külföldön is ugyanúgy tudja használni a foodpanda applikációt étel-vagy például élelmiszer-rendelésre, mint itthon
- részletezte a terveket Patai Zoltán, a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, aki azt is elárulta, hogy a foodpanda növekedni és terjeszkedni fog a jövőben Magyarországon.
Több száz új munkahelyet tervezünk létesíteni és több ezer új futárpartnernek kívánunk munkát biztosítani a beütemezett több milliárd forintos befektetéseinknek köszönhetően
- tette hozzá. A foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 7 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a NetPincér market is átalakul, és a továbbiakban panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan.
Címlapkép: foodpanda
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- Váratlan indokkal mond le a Toyota éléről Akio Toyoda
- Inkább a forralt bor, mint a könnyú túra jutott eszünkbe a hétvégi időjárásról
- Nyomoznak a budapesti Eötvös gimnázium vesztegetésgyanús ügyében
- 15 éves kislány halála miatt tüntettek a kórház előtt
- Schubert remekműveit tűzte műsorra a Concerto Budapest
- Esztergályos Cecília 80: három díjra vágyom még
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


