Ennyi volt: pár hét és elbúcsúzhatunk a Netpincértől

Ennyi volt: pár hét és elbúcsúzhatunk a Netpincértől

2021. szeptember 8. 10:32

Néhány héten belül teljesen új arculattal, foodpanda néven működik tovább a NetPincér. A háttérben a cégcsoport európai márkaegységesítési törekvései állnak. Hangsúlyozták azt is, hogy tulajdonosváltás nem történik. A hazai ügyvezető a magyarországi bővülési tervekről is beszélt.

A NetPincér márka újrapozícionálása mellett döntött Delivery Hero vállalatcsoport, melynek 2016-ban lett a tagja a hazai ételkiszállító cég. Az Európában tervezett márkaegységesítési törekvés első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezetik be elsőként az új foodpanda márkát.

A vállalat azt ígéri a váltás kapcsán, hogy olyan előnyöket is élvezhet a magyar közönség mostantól, mint az új szolgáltatások gyorsabb bevezetése, vagy a megszokott applikáció országokon átívelő használata.

A közlemény leszögezi: szó sincs tulajdonoscseréről, hiszen a foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája.

A felhasználóknak nincs oka aggodalomra, hiszen ugyanúgy működik tovább a tavaly bevezetett webes és mobilapp platform is, amely szeptember végétől elsődlegesen a foodpanda.hu felületen és foodpanda appon keresztül lesz elérhető, de egyelőre NetPincérként is ugyanúgy megtalálják a felhasználók - nyugtattak meg mindenkit. Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még NetPincérként vehető igénybe a szolgáltatás. 

A Delivery Hero európai foodpanda országaiban egy kis idő múlva mindenhol azonos lesz az alkalmazás, ami azt is jelenti, hogy mindegyik fogyasztónk külföldön is ugyanúgy tudja használni a foodpanda applikációt étel-vagy például élelmiszer-rendelésre, mint itthon

- részletezte a terveket Patai Zoltán, a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, aki azt is elárulta, hogy a foodpanda növekedni és terjeszkedni fog a jövőben Magyarországon.

Több száz új munkahelyet tervezünk létesíteni és több ezer új futárpartnernek kívánunk munkát biztosítani a beütemezett több milliárd forintos befektetéseinknek köszönhetően

- tette hozzá. A foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 7 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a NetPincér market is átalakul, és a továbbiakban panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan. 

Címlapkép: foodpanda

NEKED AJÁNLJUK
Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. január 27. péntek
Angelika
4. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?