Új francia boltlánc terjeszkedik Magyarország szomszédjában: hamarosan nálunk is nyílhat az első üzlet?
A francia kiskereskedelmi óriás érdeklődik a szerb piac iránt, és közvetlen belépést tervez közvetítők nélkül
A francia kiskereskedelmi óriás érdeklődik a szerb piac iránt, és közvetlen belépést tervez közvetítők nélkül
A Revolut megkapta a Kolumbiai Pénzügyi Felügyelettől az engedélyt a Revolut Bank Colombia S.A. létrehozására.
A japán ruházati óriás, a Uniqlo első fizikai üzletének megnyitására készül, amivel új fejezetet nyithat jelenlétében Közép-Európában.
Az orosz tulajdonú Mere diszkontlánc hamarosan megnyitja első szlovákiai üzletét Besztercebányán, miközben a magyarországi terjeszkedésről továbbra sincs hivatalos információ.
Már tíz éve annak, hogy a Pepco megvetette a lábát Magyarországon. Most tovább terjeszkednének, erről pedig a Pénzcentrumnak mesélt a cég operatív igazgatója.
A Portfolio Retail Day 2025 konferencia harmadik szekciójában a marketing és a kommunikáció szerepéről esett szó a kiskereskedelemben.
A Lidl GB jelentős terjeszkedést jelentett be az Egyesült Királyságban a karácsonyi szezon előtt.
A további növekedést az OTP csak újabb romániai akvizíciókkal tudta volna elérni, ami azonban nem került kilátásba.
A légitársaság jövő év márciusától új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú Airbus repülőgépeket állít forgalomba a London és Dzseddah közötti, közel hét órás útvonalon.
Az Európában már több mint 1800 üzlettel rendelkező BestDrive szervizhálózat Magyarországon bővíti telephelyeinek számát.
Aggasztó mértékben terjed egy szezonális légúti vírus, a parvovírus B19. A járványügyi hatóságok már kiadták a figyelmeztetést.
A Mere nem akar új üzleteket építeni, hanem már meglévő épületeket alakítana át.
Az Aldi a közelmúltban intenzív erőfeszítéseket tett piaci részesedésének visszaszerzésére a 133 milliárd dolláros ausztrál szupermarket-szektorban
A Primark hamarosan nyilvánosságra hozza, melyik üzletekben lesz először elérhető ez az újítás.
Az Aldi egy 9 milliárd dolláros terjeszkedési terv részeként 2022-ben és 2023-ban több élelmiszerboltot nyitott Amerikában, mint bármely más lánc.
Az Aldi bejelentette, hogy 2028 végéig további 800 üzlettel bővíti amerikai hálózatá, de eközben a Lidl sem tétlenkedik.
A BYD stratégiai kiskereskedelmi megállapodást kötött a Schiller Autó Család Zrt-vel, így az hivatalos márkakereskedőként járul hozzá a cég magyarországi jelenlétének bővítéséhez.
A diszkontok uralma Magyarországon is egyértelmű, a két nagy lánc, azaz Aldi és a Lidl (nyomukban pedig a Penny is) egyre inkább uralják az FMCG szektort.
Az élelmiszer-pazarlás egy globális probléma, amely nemcsak a környezetre, hanem a gazdaságra és a társadalomra is negatív hatással van.
Június elsejétől már Székesfehérváron is elérhető a budapesti székhelyű online szupermarket szolgáltatása.