Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Ördög Nóra és Nánási Pál balatonakarattyai kisboltja már megnyitása előtt hatalmas érdeklődést váltott ki, és azóta is nagy népszerűségnek örvend. Időközben viszont a helyiek kifejezték nemtetszésüket a megnövekedett forgalommal, zajjal és parkoló autó áradattal kapcsolatban - egyelőre még nem jutott dűlőre a két fél. Azonban a felfordulást okozó házaspár most nagy bejelentést tett: tovább terjeszkednek Akarattyán!
Pünkösdkor nyitott meg Ördög Nóra és Nánási Pál kisboltja Balatonakarattyán, Nekem a Balaton néven. A boltban nyitástól zárásig folyamatos a forgalom, Nóra és Pali ismertsége okán naponta több százan tódulnak be egy kávéra, péksütire.
Pénzre van szükséged? Keress szuperolcsó pénzügyi segítséget kalkulátorunkkal!
Ekkora forgalomra viszont az apró balatoni üdülőfalu nem volt felkészülve, a helyiek hamar ki is fejezték nemtetszésüket.
Ahogy a Pénzcentrum erről korábban beszámolt, Ördög Nóra és férje nem hagyta szó nélkül a helyiek zúgolódását, több fórumon is próbálják buzdítani a vásárlóikat, hogy ha tehetik ne autóval közelítsék meg a boltot, illetve tájékoztatni a vevőket alternatív parkolási lehetőségekről. A helyiek viszont továbbra sem elégedettek, bár a Nánásiék YouTube-csatorna legújabb videójában Nóri elmondja, milyen kedvesek velük és mennyire jól túrik a forgalomnövekedést, Nórinak el kellett ismernie, hogy ezzel nincs mindenki így.
- mondta el, és reagálva a kritikákra a megnövekedett forgalom és zaj kapcsán, arról is beszámoltak, hogyan próbálták a helyzet megoldásaként kibővíteni a parkolóterületet - környékbeli ingatlanok kibérlése útján - ez azonban nem jött össze. A videóban azt is megmutatják, hogy hol található a kisbolt közelében egy nagyobb parkoló, illetve kérik a vásárlókat, hogy ha lehet, ne autóval közelítsék meg a Kisboltot a helyiek nyugalma érdekében.
Sőt, aki nem akar gyalogolni, az használhatja a közösségi elektromos rollerflottát, amely már Balatonakarattyát is meghódította - hiába reménykedtek az e-rollerellenzők, hogy a járvány eltörli a föld (Budapest) színéről ezeket a "járműveket", úgy tűnik megint egyre csak terjednek az országban, mint a koronavírus - közvetlenül Nóriék Kisboltja előtt is parkol csaknem egy tucatnyi.
Azonban az Igazi Nagy Hír a videó végére maradt: úgy fest ugyanis, hogy Nánásiék nem adják fel: sőt, a kisbolt után újabb nyitást terveznek Akarattyán. A Strand utca és a Sirály utca sarkán lévő kisüzlet ezek szerint már nem elég.
- mondta el Ördög Nóra és Nánási Pál. Bár azt még homály fedi, hogy hol, az biztos, hogy már az idén megnyitják az új helyet. Ha nem is nyáron, de azért még az idén - újságolták. Az, hogy a helyieknek mi erről a véleménye még rejtély.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Idén a Balaton a Riviéra és a munkahely egyben?
Egy friss kutatás szerint minden tizedik fővárosi töltött hosszabb időt (heteket) hétvégi házakban a veszélyhelyzet idején, az országos átlag pedig 6 százalék volt. Szakértők szerint a járvány idején szerzett tapasztalatok miatt egyre többen vennének vagy bérelnének nyaralót. Természetesen a legkeresetebb a Balaton-régió ebből a szempontból. Látható, hogy Nánásiéknak is bejött az elvonulás Akarattyán.
Ingatlanpiaci szakértők szerint a Balatonnál eltolódott a szezon a nyaralópiacon, a szokásos március helyett májusban jelentek meg az érdeklődők. A kereslet is átalakult. A vevők a megelőző években főleg azokat a nyaralókat részesítették előnyben, ahol nem kell a fenntartással bajlódni, mostanra viszont felértékelődtek az önálló hétvégi házak, amelyekben vissza lehet húzódni. Ezzel párhuzamosan megjelent egy új vásárlói réteg is.
- mondja Valkó Dávid, az OTP Ingatlanpont vezető elemzője. Bár sok érdeklődő arra számított, hogy a járvány leszorítja az árakat a Balaton partján, ez nem következett be. Az újépítésű projektekben 7-800 ezer forinttól indulnak és 1 millió fölé is felkúsznak a négyzetméterárak. Használt nyaralóknál pedig meglehetősen szegényes a kínálat az 50 millió forint alatti kategóriában.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








