Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
A foci vb második elődöntőjéhez igazítva a NÉBIH megtartotta idei nyolcadik szupermenta tesztjét, melyben a világos, dobozos söröké volt a főszerep. A húsz különféle sört, melyeket két tízes csoportba különítettek el, egy profikból és laikusokból álló csapat értékelte hat különböző szempont szerint. A végeredmény pedig nem várt befutókat hozott.
Páros lábbal vetette bele magát a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) a sörök világába, és az oroszországi vb második elődöntőjéhez igazítva megtartották idei nyolcadik szupermenta tesztjüket, ahol a világos, dobozos söröké volt a főszerep. Az eseményre a hivatal a Pénzcentrum, illetve a Portfolio egy-egy munkatársát is meghívta, ahol két csoportra osztva 10-10 sört kellett megkóstolniuk a részvevőknek.
A kedveltségi teszten részvevő dobozos, világos sörök:
- "A csoport": Budweiser, Carlsberg, Dreher, Gösser, Heineken, Paulaner, Pécsi Sör, Pilsner Urquell, Soproni, Staropramen
- "B csoport": Arany Ászok, Arany Fácán, Borsodi, Kőbányai, Krusovice, Löwenbräu, Rocky Cellar, Soproni, Steffl, Tuborg
A szakmai és a laikus résztvevőknek először a sörök külső megjelenését kellet pontozniuk, olyan szempontok alapján, mint az árnyalat, a habszerkezet, illetve az átlátszóság. Ezt követte az illat, majd az íz intenzitása, tartóssága, illetve kiegyenlítettsége. A három alapjegy mellett pontozásra került még az ízek harmóniája, a recencia, azaz a csípősség és üdítő hatás, valamint a keserűség.

A söröket saját dobozukban, a fém burkolatot eltakarva szervírozták egyenként, külön poharakba töltve. És bár a tesztek közben nem javasolták még az összehúzott szemű, a szomszédhoz irányuló fejbiccentéseket sem, egyértelmű volt a különbség a két csoport sörfelhozatala között.

A 10-10 sör kóstolása egyébként éppen az esti meccs kezdetére ért véget, és az előzetes eredményhirdetés a hosszabbítás lefújása után következett. Ezek alapján, nem kis meglepetésre a minőségi "A csoportot" aHeineken nyerte, ami mögött második helyen futott be a Budweiser, majd harmadik helyen holtversenyben végzett a Pécsi Sör és a Dreher. Az árak tekintetében mindez azt jelenti, hogy
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A "B csoport" sörei közül a Steffl került ki győztesen, amit a Tuborg követett a második helyen, a dobogó harmadik fokára pedig a Borsodi állhatott fel. Ha itt is megnézzük az interneten elérhető áruházak árait, akkor kiderül, hogy
(Borítókép és a cikkben megjelenő képek: Ács András)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








